baza SQL - nie można się połączyć
: sob, 23 grudnia 2017 11:13
witam,
po ostatniej automatycznej aktualizacji Windowsa (10) programy (dotyczy to Księgi i Płatnika) nie uruchamiają się poprawnie - po dłuższej chwili próby uruchamiania pokazuje się komunikat:
"Nie można połączyć się z bazą danych (DBNETLIB)(Connection Open (Connect()).) Serwer SQL nie istnieje lub odmówiono do niego dostępu."
Próby zmiany bazy danych nie pomagają, pojawia się ten sam komunikat.
Komuś się może coś takiego przytrafiło? Jak to naprawić?
po ostatniej automatycznej aktualizacji Windowsa (10) programy (dotyczy to Księgi i Płatnika) nie uruchamiają się poprawnie - po dłuższej chwili próby uruchamiania pokazuje się komunikat:
"Nie można połączyć się z bazą danych (DBNETLIB)(Connection Open (Connect()).) Serwer SQL nie istnieje lub odmówiono do niego dostępu."
Próby zmiany bazy danych nie pomagają, pojawia się ten sam komunikat.
Komuś się może coś takiego przytrafiło? Jak to naprawić?