Dwa rachunki bankowe

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Gość

Dwa rachunki bankowe

Post autor: Gość » wt, 17 maja 2005 11:30

Pracownik posiada dwa rachunki bankowe.
Na rachunek 1 stałe zlecenie 1000 zł, reszta na rachunek 2.
Program R2Płatnik podczas naliczania wynagrodzeń całość wypłaty daje na rachunek 2. Pomaga dopiero ręczne włączenie korekty pól. :shock:
Gość

Post autor: Gość » wt, 17 maja 2005 11:36

W menu Definicje-Definicje list płac trzeba wybrać odpowiednią listę /wybrać pozycje/ i zaznaczyć okienko lista podstawowa :)
Gość

Post autor: Gość » wt, 17 maja 2005 11:39

program realizuje zlecenia stałe tylko z list podstawowych - należy w definicji list płac (menu Definicje - Definicje list płac) przy Wynagrodzeniach podstawowych po przejściu na zakładkę Pozycja zaznaczyć właściwość [X] Lista podstawowa
ODPOWIEDZ