Z dostępnych składników zestawień kosztowych stworzyłam sobie "fajną" zbiorówkę wynagrodzeń i potrąceń (kolumny zbiorówki zawierają najważniejsze składniki listy płac, np. wyn.brutto, premie, składki ZUS prac., podatek doch. itp.), natomiast wiersze zbiorówki podzielone są na działy. Chciałabym jednak, aby w obrębie wierszy (w ramach poszczególnych działów) był jeszcze podział na miesiące wynagrodzeń w zadanym okresie, który wybieram do stworzenia zbiorówki.
Przykład:
Zestawienie: Koszty ogólne, wynagrodzenia za okres: 01.01.2018 - 28.02.2018.
Dział I /wyn.brutto / skł.ZUS zakł. / skł.FP / skł.FGŚP
styczeń / 10000 / 2500 / 250 / 10
luty / 10000 / 2500 / 250 / 10
----------------------------------------------------------------------------
suma działu / 20000 / 5000 / 500 / 20
Dział II
styczeń
luty
suma działu
itd.
W tej chwili nie ma właśnie tej możliwości rozbicia na poszczególne miesiące, tylko pokazuje całą sumę działów w zadanym okresie.
Czy możecie wprowadzić dodatkowy podział również na miesiące?
Zbiorówka płac - zestawienie
Dzień dobry,
w zależności o wybranego raportu (zbiorówka, zestawienie kosztowe, zestawienie według klucza) mamy możliwość podzielić zestawienie tylko na jeden podział (pracownicy, listy, rejestry, działy itp.) .
Można w zestawieniach SQL, które są dostępne w wersji PRO, przygotować zbiorówkę z podziałam na działy i miesiące.
w zależności o wybranego raportu (zbiorówka, zestawienie kosztowe, zestawienie według klucza) mamy możliwość podzielić zestawienie tylko na jeden podział (pracownicy, listy, rejestry, działy itp.) .
Można w zestawieniach SQL, które są dostępne w wersji PRO, przygotować zbiorówkę z podziałam na działy i miesiące.