Strona 1 z 1
pogadajmy o kosztach ????
: śr, 18 maja 2005 11:33
autor: FUX
Czy ktoś rozlicza koszty w przktyce na zlecenia ????
czy stosunek pracy włożonej do otrzymanej jest satysfakcjonujący
Rozliczanie czasu pracy na zlecenia
: śr, 18 maja 2005 17:28
autor: tomek-nt2
Oczywiście i to na wiele sposobów. Osobiście znam firmę w której dekret do kosztów ma 2222 pozycji. W praktyce najlepiej zrobić to tak:
1.Ustawić jeden rodzaj kosztów Podstawowy wg godzin pracy i zaznaczyć
[X] Pobierz z karty pracy; oraz wybrać jeden składnik "Wynagrodzenie brutto"
2.Uzupełnić bibliotekę zleceń
3.W kartach pracy wpisywać godziny już z podziałem na zlecenia
4.Naliczyć listy
5.Wydrukować zestawienie kosztów