Strona 1 z 1

pogadajmy o kosztach ????

: śr, 18 maja 2005 11:33
autor: FUX
Czy ktoś rozlicza koszty w przktyce na zlecenia ????

czy stosunek pracy włożonej do otrzymanej jest satysfakcjonujący

Rozliczanie czasu pracy na zlecenia

: śr, 18 maja 2005 17:28
autor: tomek-nt2
Oczywiście i to na wiele sposobów. Osobiście znam firmę w której dekret do kosztów ma 2222 pozycji. W praktyce najlepiej zrobić to tak:

1.Ustawić jeden rodzaj kosztów Podstawowy wg godzin pracy i zaznaczyć
[X] Pobierz z karty pracy; oraz wybrać jeden składnik "Wynagrodzenie brutto"

2.Uzupełnić bibliotekę zleceń

3.W kartach pracy wpisywać godziny już z podziałem na zlecenia

4.Naliczyć listy

5.Wydrukować zestawienie kosztów