Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
bruanna
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 05 lipca 2018 12:16
Post
autor: bruanna » czw, 05 lipca 2018 12:22
witam,
bardzo proszę o pomoc. W momencie kiedy próbuję eksportować raport miesięczny ZUS do płatnika, po przygotowaniu raportu klikam dalej i po chwili pokazuje się komunikat: "Program płatnik nie odpowiedział w ciągu 10 sekund. Proces eksportu danych został przerwany." Postępuję dokładnie według instrukcji. W czym tkwi problem?
z góry dziękuję za odpowiedź.
-
AB
-
- Posty: 54
- Rejestracja: pn, 18 kwietnia 2016 10:19
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: AB » czw, 05 lipca 2018 12:54
Proszę uruchomić Płatnika i R2Płatnika jako administrator (PPM na skrócie do programu -> Uruchom jako administrator).
-
bruanna
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 05 lipca 2018 12:16
Post
autor: bruanna » czw, 05 lipca 2018 13:41
Działa, super, dziękuję!
