Strona 1 z 1

Problem z rozliczeniem godzin

: czw, 06 czerwca 2019 13:59
autor: Kinga1990
Witam,
proszę o pomoc w rozliczeniu miesięcznej karty pracy w systemie równoważnym.
Pracownik pracuje w systemie: dwa dni po 4 godziny, potem jeden dzień przerwy (bez względu na niedziele i święta)
W maju pojawiła się informacja o przepracowanych nieoddanych niedzielach i przepracowanych nieoddanych świętach.

W wydruku w pozycji GDWE pojawiają się zera. (00:00) we wszystkich dniach miesiąca, niezależnie czy tego dnia pracownik miał wolne, czy pracował.
Poprzednie miesiące rozliczyło bez tego typu problemów, nie pojawiało się nic w polach GDWE

: pt, 07 czerwca 2019 15:35
autor: Jakub
Dzień dobry.

Kolumna GDWE to Godzina wejścia na dyżur. Tę informacje można wprowadzić w opisie karty pracy, ale nie wpływa ona na przeliczenia.

Jak Pani ustawiła kalendarz? Co 3ci dzień powinien być oznaczony jako "dodatkowy dzień wolny".

Przykładowo:
Obrazek

Pozdrawiam