Strona 1 z 1

Dekret księgowy

: czw, 26 kwietnia 2007 15:00
autor: leszek
Witam
W jaki sposób rozwiązać następujący problem w R2Płatniku.
Świadczenie urlopowe nie może wchodzić do wynagrodzenia brutto ponieważ musi być księgowne na innym koncie.
Jak zdefiniować składniki aby na konto 431 - księgować wynagrodzenie brutto bez świadczenia urlopowego, a na 449 świadczenie urlopowe.
Na wydruku listy płac dobrze byłoby aby wynagrodzenie brutto było zgodne z kontem 431.
I druga sprawa w jaki sposób w dekrecie umieścić kwoty dotyczące właściciela.
Proszę o możliwie szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
Leszek Frankowski

: wt, 08 maja 2007 13:33
autor: Kaz
Należy zdefiniować składnik wynagrodzenia np o nazwie wyn.osob. który b ędzie się wyliczał na każdej liście wg wzoru wynagrodzenie brutto-(świadczenie urlopowe+inne składniki które niemają być ksiągowane jako wynagrodzenie brutto np. zasiłki opodatkowane ZUS razem) i taki składnik dopiero wybieramy do dekretu.
NP: wyn.osob. WN 431
świadczenie urlopowe WN 449
.
.
.

: wt, 15 maja 2007 12:42
autor: leszek
A co ze składkami właściciela - jak umieśći te kwoty w dekrecie?