Wysyłka zabezpieczonych hasłem dokumentów do pracowników
: czw, 05 marca 2020 16:23
Jak należy skonfigurować wszelkie ustawienia w programie, aby móc wysyłać do pracowników dokumenty zabezpieczone hasłami.
Obecnie na każdym pracowniku w oknie Pracownicy -> Pozycja -> Udostępnianie mam wpisane indywidualne hasło pracownika (dla każdego inne). W oknie Firmy -> Dokumenty zaznaczone mam "Użyj haseł przy wysyłaniu dokumentów" (to hasło nie jest wpisane, ponieważ chcę, aby przy wysyłce podstawiało się hasło ustalone dla każdego pracownika, a nie jedno "przypisane" do firmy.
Załóżmy taką sytuację: Chcę wysłać korektę PIT-11 do pracownika, która znajduje się w dzienniku (z nadanym numerem referencyjnym dokumentu w poz. 2). Pracownicy posługują się różnymi adresami e-mail (prywatnym i służbowym). Uzgodnione jest z nimi, że dokumenty wysyłane w trakcie trwania zatrudnienia trafiają na adres służbowy, a po ustaniu zatrudnienia na adres prywatny. Gdzie wpisać ten służbowy adres e-mail, żeby usprawnić wysyłkę dokumentów (adresy prywatne wpisane są w oknie Pracownicy -> Adresy, czyli tam, gdzie znajdują się dane teleadresowe pracownika. Czy wogóle możliwa jest wysyłka zahasłowanych (indywidualnym hasłem pracownika) dokumentów bezpośrednio z dziennika, czy należy najpierw zapisać gdzieś na dysku ten dokument, zabezpieczyć hasłem i dopiero wysłać?
Proszę o dokładną instrukcję postępowania w takim przypadku.
Obecnie na każdym pracowniku w oknie Pracownicy -> Pozycja -> Udostępnianie mam wpisane indywidualne hasło pracownika (dla każdego inne). W oknie Firmy -> Dokumenty zaznaczone mam "Użyj haseł przy wysyłaniu dokumentów" (to hasło nie jest wpisane, ponieważ chcę, aby przy wysyłce podstawiało się hasło ustalone dla każdego pracownika, a nie jedno "przypisane" do firmy.
Załóżmy taką sytuację: Chcę wysłać korektę PIT-11 do pracownika, która znajduje się w dzienniku (z nadanym numerem referencyjnym dokumentu w poz. 2). Pracownicy posługują się różnymi adresami e-mail (prywatnym i służbowym). Uzgodnione jest z nimi, że dokumenty wysyłane w trakcie trwania zatrudnienia trafiają na adres służbowy, a po ustaniu zatrudnienia na adres prywatny. Gdzie wpisać ten służbowy adres e-mail, żeby usprawnić wysyłkę dokumentów (adresy prywatne wpisane są w oknie Pracownicy -> Adresy, czyli tam, gdzie znajdują się dane teleadresowe pracownika. Czy wogóle możliwa jest wysyłka zahasłowanych (indywidualnym hasłem pracownika) dokumentów bezpośrednio z dziennika, czy należy najpierw zapisać gdzieś na dysku ten dokument, zabezpieczyć hasłem i dopiero wysłać?
Proszę o dokładną instrukcję postępowania w takim przypadku.