Strona 1 z 1

Składki PPK w dokumentach rozliczeniowych ZUS

: pt, 04 grudnia 2020 14:53
autor: magda_
W dokumentach RCA nie ma składek do PPK, nie widać ich w zestawieniu - Raport miesięczny ZUS, nie ma ich również po wyeksportowaniu do płatnika.
Co powinno być ustawione i gdzie?

Re: Składki PPK w dokumentach rozliczeniowych ZUS

: pt, 04 grudnia 2020 16:01
autor: Staszek
Składki PPK sfinansowane przez podmiot zatrudniający znajdą się na raporcie ZUS w tym miesiącu, w którym stają się przychodem. W programie opcja w parametrach firmy "Uwzględniaj przychód PPK z poprzedniego miesiąca"
https://www.mojeppk.pl/aktualnosci/Wpla ... S-RCA.html
https://www.zus.pl/baza-wiedzy/biezace- ... cy/2527209

Re: Składki PPK w dokumentach rozliczeniowych ZUS

: śr, 23 czerwca 2021 9:09
autor: KAROLINA FISAHN
Witam,
co zrobić gdy w RCA nie pokazuje się kwota z PPK dla pracownika zwolnionego. Pomimo, iż jest założona lista płac w kolejnym miesiącu po miesiącu gdy pracownik otrzymał ostatnią wypłatę (wynagrodzenie płatne do 8 kolejnego miesiąca kalendarzowego)z przeliczonym PPK na specjalnie do tego celu utworzonej liście płac. Kwota PPK widnieje zarówno w kartotece dochodowej, jak i w kartotece wynagrodzeń oraz prawidłowo dostaje się do PIT 11.
Nie dostaje się jedynie do raportu RCA. Co i jak zrobić?