Witam,
chcę opublikować www komunikaty dla niektórych pracowników. Niestety nie są one widoczne przez Pracowników. Gdy ustawiam komunikat jako publiczny jest ok, jest widoczny. Gdy ustawiam tylko dla wybranych Pracowników, nie wyświetla się. Czy powinnam mieć coś dodatkowo zaznaczone?
publikowanie komunikatów
Re: publikowanie komunikatów
Proszę sprawdzić kilka rzeczy, które opisane są w instrukcji programu:
1. Komunikat publiczny - komunikat publiczny jest widoczny dla wszystkich użytkowników portalu przed zalogowaniem, komunikat niepubliczny jest widoczny dopiero po zalogowaniu się przez konkretnego pracownika
2. Data - data obowiązywania komunikatu, planując komunikat z datą wprzód, nie będzie on widoczny w portalu dla pracowników przed upływem tej daty.
3. Przyciskiem Publikuj wprowadzony komunikat możemy udostępnić wybranym pracownikom.
4. Komunikaty opublikowane będą widoczne po zalogowaniu przez pracowników, dla których zostały opublikowane. Jeśli opublikujemy komunikat publiczny, to będzie on widoczny przed zalogowaniem w oknie logowania do portalu.
Ewentualnie sprawdzić należy na adminie na www w menu ustawienia/środowisko/zakładka dostęp/zakładka okno główne/dostęp pracownika/komunikaty czy dostęp do tych komunikatów jest pracownikom umożliwiony.
Jeżeli nadal będzie z tym problem to zachęcamy do telefonicznego kontaktu z serwisem aby to wyjaśnić.
1. Komunikat publiczny - komunikat publiczny jest widoczny dla wszystkich użytkowników portalu przed zalogowaniem, komunikat niepubliczny jest widoczny dopiero po zalogowaniu się przez konkretnego pracownika
2. Data - data obowiązywania komunikatu, planując komunikat z datą wprzód, nie będzie on widoczny w portalu dla pracowników przed upływem tej daty.
3. Przyciskiem Publikuj wprowadzony komunikat możemy udostępnić wybranym pracownikom.
4. Komunikaty opublikowane będą widoczne po zalogowaniu przez pracowników, dla których zostały opublikowane. Jeśli opublikujemy komunikat publiczny, to będzie on widoczny przed zalogowaniem w oknie logowania do portalu.
Ewentualnie sprawdzić należy na adminie na www w menu ustawienia/środowisko/zakładka dostęp/zakładka okno główne/dostęp pracownika/komunikaty czy dostęp do tych komunikatów jest pracownikom umożliwiony.
Jeżeli nadal będzie z tym problem to zachęcamy do telefonicznego kontaktu z serwisem aby to wyjaśnić.