Strona 1 z 1

Urlopy

: pt, 03 grudnia 2021 20:13
autor: zefirek
Dzień dobry, ktoś już spotkał się z takim problemem ? Wszystkim pracownikom udało się wprowadzić urlopy a na jednym upierdliwie pojawia się poniższy komunikat. Pomoże ktoś?

Re: Urlopy

: pn, 06 grudnia 2021 12:01
autor: TomekL
Dzień dobry

To chyba ta sama sprawa na jaką odpisuję na serwisie :wink:

Ogólnie ten błąd jest związany z obsługą pamięci na konkretnym komputerze, dlatego próby wyeliminowania go są bardzo problematyczne a wręcz niemal niemożliwe. Można to jednak obejść np. pobierając aktualizację programu w trybie diagnostycznym, nawet tą samą wersję. Chodzi o to aby zaktualizować wszystkie pliki programu na nowe (menu Ustawienia -> Środowisko -> Zaawansowane i zaznaczyć Tryb diagnostyczny po czym pobrać normalnie aktualizację programu).

Ewentualnie jeśli problem występuje na konkretnej osobie może przy niej są jakieś nie do końca poprawne dane.

Pozdrawiam

Re: Urlopy

: śr, 08 grudnia 2021 8:21
autor: zefirek
Problem rozwiązałem usuwając osobę i wprowadzając od nowa. Dziwne to bo jedna lista płac już była naliczona i zamknięta. Błędów w danych niestety nie znalazłem. Czary :shock:

Re: Urlopy

: śr, 08 grudnia 2021 15:09
autor: TomekL
Usunięcie pracownika to ostateczność (i ciężko to proponować, jeśli pracownik pracuje np. od roku), ale dobrze, że pomogło. Co do czarów proszę pamiętać iż nie wszystkie dane są widoczne z poziomu aplikacji :wink: