Po instalacji wersji 10 R2PłatnikPRO podczas wysyłania pasków wynagrodzeń emailem do pracowników pojawia się co jakiś czas błąd:

Na wersji 3 nigdy nie było z tym problemów.
Adresy email są wypełnione u wszystkich pracowników, zaznaczona opcja "Użyj emaila z adresu PIT".
Po przejściu wysyłki email z całej danej listy płac pojawia się informacja:
"Wydruki zostały wysłane, lecz 16 z 30 pracowników nie ma podanych adresów mailowych.
Wystąpiły problemy przy wysyłce 15 maili.
Pracownik [0052] xxxxxxx (#109#) - brak adresu email"
Co ciekawe, przy ponownym wysyłaniu wydruku do pojedynczego pracownika, kilkukrotne potwierdzenie w/w błędu skutkuje prawidłowym wysłaniem maila.
Wiadomości są wysyłane z adresu email w usłudze Office 365.
Czy może to być problem programu czy konfiguracji O365?