Strona 1 z 1

Umowy na czas określony (błąd w systemie)

: pn, 17 stycznia 2022 11:14
autor: Beania
Dzień dobry

Nie mam możliwości dodania pracownikom ani trzeciej ani nawet drugiej umowy na czas określony. Wybierana nowa umowa jest od razu na czas nieokreślony (bez możliwości edycji). Ewidentnie coś się popsuło...

Re: Umowy na czas określony (błąd w systemie)

: wt, 18 stycznia 2022 9:51
autor: NA
Proszę sprawdzić u tej osoby w umowach o pracę, na każdym rekordzie (zakładka lista), co jest ustawione w polu "umowa na czas" (zakładka razem). Jeśli obecnie program pozwala na wprowadzanie wyłącznie umów na czas nieokreślony, to najwidoczniej widzi, że poprzedni rekord miał już wybrane na czas nieokreślony, a po takiej umowie można już jedynie dawać kolejne bezterminowe. Gdyby poprzednie wpisy miały ustawione "na czas określony", to także i kolejne można byłoby wstawiać jako terminowe.

Re: Umowy na czas określony (błąd w systemie)

: wt, 18 stycznia 2022 10:36
autor: Beania
... ale niestety nie można...
Pracownik miał jedną umowę na czas określony. Nie można dodać kolejnych terminowych. Fakt, że 1 stycznia 2022r. była zmiana warunków umowy (zmiana wynagrodzenia), ale to nie powinno mieć przecież wpływu. Nie ma umów bezterminowych u tych pracowników. U żadnego pracownika mającego umowę na czas określony nie mogę dodać kolejnej terminowej - od razu jest nieokreślony.

Re: Umowy na czas określony (błąd w systemie)

: wt, 18 stycznia 2022 11:15
autor: Beania
Przepraszam, czy Wy naprawiacie te błędy jakoś w locie, czy po prostu system u nas w pracy żyje własnym życiem?? Od początku roku nie mogłam wprowadzić ŻADNEJ umowy terminowej. Przed chwilą się odetkało i rozwija się lista rodzajów umów...
Jak się znowu zatka to się odezwę.
Dziwne rzeczy dzieją się w R2Płatniku (np. na liście pracowników sama zmienia się kolejność z alfabetycznej na inną... itp.)

Re: Umowy na czas określony (błąd w systemie)

: wt, 18 stycznia 2022 11:23
autor: Beania
Jednak mamy tu jakiś twór żyjący własnym życiem - nie mogę znów wprowadzać umów terminowych.... Proszę o pomoc.

Re: Umowy na czas określony (błąd w systemie)

: wt, 18 stycznia 2022 11:27
autor: Beania
Znalazłam...
Błąd w systemie polega na tym, że w pozycji "Lista" nie da się dodać umowy terminowej, natomiast w pozycji "Razem" można dodać (rozwija się lista rodzajów umów).

Re: Umowy na czas określony (błąd w systemie)

: wt, 18 stycznia 2022 16:15
autor: NA
Beania pisze:
wt, 18 stycznia 2022 11:27
Znalazłam...
Błąd w systemie polega na tym, że w pozycji "Lista" nie da się dodać umowy terminowej, natomiast w pozycji "Razem" można dodać (rozwija się lista rodzajów umów).
Nie rozumiem o jakim błędzie systemu mowa. Przecież jeśli się jest w zakładce "lista", dotychczasowe umowy są na czas określony i się kliknie na zielony plus, to można wówczas wybrać z wyświetlonego menu "umowa o pracę" i program się sam przełącza na zakładkę "pozycja" na prowadzanie danych, a w polu "umowa na czas" można wybrać nadal umowę na czas określony lub inne.

Re: Umowy na czas określony (błąd w systemie)

: wt, 18 stycznia 2022 16:21
autor: NA
Beania pisze:
wt, 18 stycznia 2022 11:15
Przepraszam, czy Wy naprawiacie te błędy jakoś w locie, czy po prostu system u nas w pracy żyje własnym życiem?? Od początku roku nie mogłam wprowadzić ŻADNEJ umowy terminowej. Przed chwilą się odetkało i rozwija się lista rodzajów umów...
Jak się znowu zatka to się odezwę.
Dziwne rzeczy dzieją się w R2Płatniku (np. na liście pracowników sama zmienia się kolejność z alfabetycznej na inną... itp.)
Kolejność sortowania w oknach sama się nie zmienia. Po kliknięciu np. na nazwę którejś z kolumn widocznych w zakładce "lista" następuje zmiana sortowania na właśnie tę kolumnę (albo zmiana sortowania na odwrotną). Jeżeli nadal będą jakieś niepokojące problemy to najlepiej jest to wyjaśnić poprzez kontakt telefoniczny z serwisem.

Re: Umowy na czas określony (błąd w systemie)

: śr, 19 stycznia 2022 8:04
autor: Beania
Sprawa jest prosta. Trzeba naprawić coś, co wcześniej działało a teraz nie :) W umowach o prace w zakładce "Lista" nie ma możliwości dodania umowy terminowej (wcześniej była). Jest to możliwe tylko w zakładce "Razem".