Strona 1 z 1
R2Płatnik WWW - problem
: pt, 21 stycznia 2022 12:21
autor: wanda
Niniejszym proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z wpisywaniem przez pracownika, opieki nad dzieckiem w wymiarze godzinowym, w systemie R2PłatnikWWW. Ta opcja programu jest super ale po ostatniej aktualizacji nie jest możliwe wpisanie opieki w godzinach (tylko z poziomu pracownika). Ja w kadrach mogę opiekę w wymiarze np. 2 godzin wpisać bez problemu. Czy to jest problem systemowy?
Re: R2Płatnik WWW - problem
: pn, 24 stycznia 2022 12:49
autor: TomekK
Witam , czy pracownik ma w Aktualnym zatrudnieniu zakładka Inne zaznaczoną opcję Opieka na dziecko obliczana godzinowo ?? Jeżeli tak a opcja na WWW nadal nie działa potrzeby będzie kontakt z Serwisem.
Re: R2Płatnik WWW - problem
: śr, 02 lutego 2022 11:14
autor: wanda
Pracownik ma wprowadzoną opcję "Opieka na dziecko obliczana godzinowo". Jeszcze w grudniu ta funkcja działała. Nie można wprowadzić opieki ani całego dania ani godziny. Serwis rozkłada ręce.
Re: R2Płatnik WWW - problem
: wt, 15 lutego 2022 8:20
autor: wanda
Pojawił się jeszcze jeden problem z R2Płatnik www. A mianowicie, pracownik otrzymuje informację zwrotną od swojego przełożonego o zatwierdzeniu urlopu na maila prywatnego. Pracownik pracuje u nas już od kilku lat i taka sytuacja pojawiła się w tym roku po raz pierwszy. Ma wpisanego maila prywatnego w danych osobowych ale w zakładce "Służbowej" ma wpisanego maila służbowego. Do niedawna wszystkie potwierdzenia były przekazywane na adres służbowy.
Re: R2Płatnik WWW - problem
: śr, 23 lutego 2022 15:11
autor: Hubert
wanda pisze: ↑wt, 15 lutego 2022 8:20
Pojawił się jeszcze jeden problem z R2Płatnik www. A mianowicie, pracownik otrzymuje informację zwrotną od swojego przełożonego o zatwierdzeniu urlopu na maila prywatnego. Pracownik pracuje u nas już od kilku lat i taka sytuacja pojawiła się w tym roku po raz pierwszy. Ma wpisanego maila prywatnego w danych osobowych ale w zakładce "Służbowej" ma wpisanego maila służbowego. Do niedawna wszystkie potwierdzenia były przekazywane na adres służbowy.
W tej sytuacji proszę o kontakt telefoniczny z działem pomocy technicznej lub założenie sprawy serwisowej w panelu klienta.