Dzień dobry.
Mam problem z utworzeniem DRA, RCA oraz PIT 4R. Po wygenerowaniu DRA nie mam podanych kwot składek żadnego z pracowników. Pracownicy w programie mają podane kody ubezpieczenia oraz są zarejestrowani w ZUS.
Pit 4 generuje się tylko z jednym pracownikiem a powinien z 13 :/
DRA, RCA, PIT 4R
-
- Posty: 7
- Rejestracja: śr, 27 stycznia 2021 11:05
- maciejg
- Posty: 90
- Rejestracja: pn, 22 października 2018 11:55
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Re: DRA, RCA, PIT 4R
Witam,
proszę zweryfikować czy pracownicy na liście płac posiadają DZIAŁ oraz KTU.
Dodatkowo jeśli chodzi o PIT4 proszę wyczyścić wszystkie filtry np :
od dzialu do działu, grupa , osoby podświetlone itd.
Jeśli nadal będzie problem proszę dzwonić na dział techniczny na pewno szybko uda nam się rozwiązać problem
proszę zweryfikować czy pracownicy na liście płac posiadają DZIAŁ oraz KTU.
Dodatkowo jeśli chodzi o PIT4 proszę wyczyścić wszystkie filtry np :
od dzialu do działu, grupa , osoby podświetlone itd.
Jeśli nadal będzie problem proszę dzwonić na dział techniczny na pewno szybko uda nam się rozwiązać problem
-
- Posty: 7
- Rejestracja: śr, 27 stycznia 2021 11:05
Re: DRA, RCA, PIT 4R
Odświeżam swój temat
Przez rok tworzenie raportu miesięcznego ZUS przebiegało bez problemu. Od stycznia br mam znowu problem: program tworzy tylko raport dla właściciela a pracownicy mają puste miejsca. Czasami musze robić raport 8 razy by "zaskoczył" - niestety dziś to nie działa. Pracownicy posiadają KTU, są zarejestrowani do ZUS i posiadają działy.
Przez rok tworzenie raportu miesięcznego ZUS przebiegało bez problemu. Od stycznia br mam znowu problem: program tworzy tylko raport dla właściciela a pracownicy mają puste miejsca. Czasami musze robić raport 8 razy by "zaskoczył" - niestety dziś to nie działa. Pracownicy posiadają KTU, są zarejestrowani do ZUS i posiadają działy.
Re: DRA, RCA, PIT 4R
Jeżeli działało to i przestało od stycznia, to proszę spróbować wykonać zestawienie ZUS (zamiast przycisku eksportu do Płatnika przycisk "Zestawienie"). Możliwe, że pojawi się jakiś komunikat, który naprowadzi na przyczynę. Może w parametrach naliczania jest jakaś nieprawidłowość (nie uaktualniono ich) albo nie wprowadzono w ewidencji ubezpieczeń właściciela odpowiednich wpisów?