Strona 1 z 1

Wydruki wszystkie

: sob, 04 czerwca 2022 12:39
autor: zefirek
Po aktualizacji do wersji 10.00.79 nie mogę NIC wydrukować, przemieli i nie otwiera okna z wydrukiem (podglądem). Gdzie szukać błędu?

Re: Wydruki wszystkie

: pn, 06 czerwca 2022 16:45
autor: Ywaksal
Od poprzedniej wersji 10.00.78 mamy podobny problem z wyświetlaniem Okna startowego (po kilku minutach mielenia wyskakiwało okienko błędu)
Jako rozwiązanie tymczasowe pomogło usunięcie raportów:
27! Obecność w dziale
30! Wnioski o zmianę angażu.
Z tego co zaobserwowałem za zwieszenie odpowiadał ten 27!, 30! wyrzucał tylko błąd.

Re: Wydruki wszystkie

: śr, 08 czerwca 2022 11:55
autor: agnieszka_ng
ja też mam taki problem, przy wydrukach pojawia się następujący komunikat:
"Wystąpił nieznany błąd:
(Access violation at address 03233E04 in module 'RPlatnik10.exe'. Read of address 00000048)
Zamknij program i spróbuj ponownie. Jeśli błąd będzie się powtarzał skontaktuj się dealerem lub producentem programu".

Proszę naprawcie problem, nie idzie pracować.

Re: Wydruki wszystkie

: pn, 13 czerwca 2022 13:08
autor: maciejg
Forum dyskusyjne służy przede wszystkim do wymiany doświadczeń między użytkownikami naszego oprogramowania.
Posiadam aktualizację 78 i 79 w dwóch różnych programach u mnie ten problem nie występuje.

Jeśli zależy Państwu na szybkim uzyskaniu pomocy technicznej prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej:
tel. +48 713 828 700 lub zakładając sprawę serwisową w panelu klienta. ( pomoc > serwis online )

Jeśli problem będzie leżał po naszej stronie naprawimy to w aktualizacji, na ten moment mam za mało informacji jak wywołać ten błąd.