Strona 1 z 1

Aktualizacja

: czw, 15 września 2022 15:18
autor: zefirek
Aktualizacja - niestety nie pobiera i zepsuła mi program - co się dzieje?
Jak mam pobrać poprawny plik aktualizacji?

Re: Aktualizacja

: pt, 16 września 2022 7:06
autor: Teresa
ja też pobierałam aktualizację wczoraj , dzisiaj rano po uruchomieniu programu też pojawił się komunikat o aktualizacji . Nie widzę jednak aby program się zaktualizował (brak z15a,z15b,zas12)

Re: Aktualizacja

: pt, 16 września 2022 16:21
autor: ZDP
Czy problem został naprawiony?

Re: Aktualizacja

: pn, 19 września 2022 12:41
autor: Teresa
Dalej nie widzę zmian

Re: Aktualizacja

: pn, 26 września 2022 11:16
autor: NA
zefirek pisze:
czw, 15 września 2022 15:18
Aktualizacja - niestety nie pobiera i zepsuła mi program - co się dzieje?
Jak mam pobrać poprawny plik aktualizacji?
Na czym dokładnie polega opisywany problem? Czy nie jest tak, że program antywirusowy zareagował zbyt agresywnie i zablokował pliki? Jeśli tak, to należy przyjrzeć się ustawieniom swojego programu antywirusowego i skonfigurować go w odpowiedni sposób. Pliki udostępniane w ramach aktualizowania R2Płatnika są sprawdzane pod kątem bezpieczeństwa zanim zostaną udostępniane do pobierania.

Re: Aktualizacja

: pn, 26 września 2022 11:21
autor: NA
Teresa pisze:
pt, 16 września 2022 7:06
ja też pobierałam aktualizację wczoraj , dzisiaj rano po uruchomieniu programu też pojawił się komunikat o aktualizacji . Nie widzę jednak aby program się zaktualizował (brak z15a,z15b,zas12)
Najnowsza wersja programu jest z 15 września. Proszę wejść w menu pomoc/o programie i na samym dole sprawdzić z którego dnia jest aktualizacja. Jeśli jest z wcześniejszego okresu niż 15 września, wówczas proszę pobrać aktualizację i zaktualizować program upewniając się po ponownym uruchomieniu, że w menu pomoc/o programie widać już na samym dole tę datę aktualizacji. Wspomniane dokumenty występują już nowe w aktualnej wersji.