Aktualizacja
: czw, 15 września 2022 15:18
Aktualizacja - niestety nie pobiera i zepsuła mi program - co się dzieje?
Jak mam pobrać poprawny plik aktualizacji?
Jak mam pobrać poprawny plik aktualizacji?
producent oprogramowania
http://188.68.224.190/~reset2test/forum/
http://188.68.224.190/~reset2test/forum/viewtopic.php?f=7&t=5099
Na czym dokładnie polega opisywany problem? Czy nie jest tak, że program antywirusowy zareagował zbyt agresywnie i zablokował pliki? Jeśli tak, to należy przyjrzeć się ustawieniom swojego programu antywirusowego i skonfigurować go w odpowiedni sposób. Pliki udostępniane w ramach aktualizowania R2Płatnika są sprawdzane pod kątem bezpieczeństwa zanim zostaną udostępniane do pobierania.
Najnowsza wersja programu jest z 15 września. Proszę wejść w menu pomoc/o programie i na samym dole sprawdzić z którego dnia jest aktualizacja. Jeśli jest z wcześniejszego okresu niż 15 września, wówczas proszę pobrać aktualizację i zaktualizować program upewniając się po ponownym uruchomieniu, że w menu pomoc/o programie widać już na samym dole tę datę aktualizacji. Wspomniane dokumenty występują już nowe w aktualnej wersji.