Strona 1 z 1

Wypłata na dwa rachunki bankowe

: pn, 07 listopada 2022 10:14
autor: Magdasz
Dzień dobry,
pracownik ma dwa rachunki bankowe na które chce żeby przelewać mu wynagrodzenie. Do sierpnia było wszystko ok, natomiast od października program nie dzieli wypłaty na dwa rachunki bankowe na liści płac. Usuwałam drugi rachunek, dodawałam na nowo, nic nie działa. Co się stało, że raptownie program nie widzi tego drugiego rachunku bankowego??? Może aktualizacja programu coś zmieniła??

Re: Wypłata na dwa rachunki bankowe

: śr, 09 listopada 2022 12:43
autor: NA
Sprawdziłem na najnowszej wersji (pobranej w trybie diagnostycznym) i prawidłowo rozbijane jest wynagrodzenie na dwa rachunki. Proszę sprawdzić czy w ewidencji aktualnego zatrudnienia jest wprowadzona kwota w polu zlecenia stałego na rachunek np. pierwszy i wówczas reszta czy jest ustawiona na rachunek drugi. W menu definicje/ definicje list płac proszę także sprawdzić czy jest zaznaczone pole "lista podstawowa".