Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
Paulina404
- Posty: 112
- Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39
Post
autor: Paulina404 » czw, 26 stycznia 2023 17:57
Błąd - po uruchomieniu programu można tylko raz zmienić firmę, za każdą kolejną zmianą firmy program staje się nieaktywny. Trzeba zabijać proces przez Menedżer Zadań, bo nawet zamknąć normalnie nie można. Po takiej czynności włącza się mniej więcej pół wieczności, a potem oczywiście nie można na nim pracować po drugiej zmianie firmy.
Na komputerze serwerowym w ogóle nie można włączyć programu, załączam zdjęcie wyświetlonego błędu.
Kiedy poprawka? I jak ją zainstalować, kiedy na serwerze nie mam dostępu do programu?
Mam jeszcze całkiem pokaźną liczbę PIT-11 do wysłania. Czy za ten stracony czas pracownicy Symfonii pomogą mi w wysyłce?

-
Załączniki
-

- MicrosoftTeams-image.png (16.89 KiB) Przejrzano 6967 razy
-
PAWEŁ SMOLIS
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52
Post
autor: PAWEŁ SMOLIS » czw, 26 stycznia 2023 18:37
Mam to samo, kto płaci za mój czas ? Na kogo wystawić fakturę ?
Nie mam plików poprzednich wersji więc nie mogę odinstalować aktualizacji. Firma symfonia działa do 16-ej, żadnej pomocy technicznej, żadnej infolinii alarmowej.
Mam pilne prace do wykonania i nie mam dostępu.
Ostatnio zmieniony czw, 26 stycznia 2023 19:20 przez
PAWEŁ SMOLIS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Andrzej
- Posty: 129
- Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 9:42
Post
autor: Andrzej » czw, 26 stycznia 2023 19:07
U mnie to samo

A mam kontrolę z ZUSu i muszę mieć dostęp do kartotek pracowników !
Po kiego grzyba aktualizowałem

mogłem poczekać parę dni.
-
Paulina404
- Posty: 112
- Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39
Post
autor: Paulina404 » czw, 26 stycznia 2023 19:25
Aktualizacja miała POPRAWIAĆ BŁĘDY, więc wydawało się konieczne, żeby nie czekać i ją zainstalować. Nie spodziewałam się, że narobi to znacznie większych problemów... W szczególności kiedy czas tak goni.
-
Andrzej
- Posty: 129
- Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 9:42
Post
autor: Andrzej » czw, 26 stycznia 2023 19:30
U mnie zaczęło działać
Dobra nie wiem co pomogło ale zrobiłem tak:
Ze strony reset2.pl ściągnąłem aktualizację i ją uruchomiłem - w sumie nic to nie dało
Wszedłem do katalogu tak jak jest u was ścieżka wyświetlana w błędzie i odnalazłem plik update i go uruchomiłem.
Spróbowałem wejść do programu i CUD program zaskoczył

-
Paulina404
- Posty: 112
- Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39
Post
autor: Paulina404 » czw, 26 stycznia 2023 19:40
Andrzej pisze: ↑czw, 26 stycznia 2023 19:30
U mnie zaczęło działać
Dobra nie wiem co pomogło ale zrobiłem tak:
Ze strony reset2.pl ściągnąłem aktualizację i ją uruchomiłem - w sumie nic to nie dało
Wszedłem do katalogu tak jak jest u was ścieżka wyświetlana w błędzie i odnalazłem plik update i go uruchomiłem.
Spróbowałem wejść do programu i CUD program zaskoczył
A udało się zmienić bazę danych firmy więcej niż raz?

-
Andrzej
- Posty: 129
- Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 9:42
Post
autor: Andrzej » czw, 26 stycznia 2023 20:23
Paulina404 pisze: ↑czw, 26 stycznia 2023 19:40
A udało się zmienić bazę danych firmy więcej niż raz?
No fakt

tylko raz i się zawiesza

-
PAWEŁ SMOLIS
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52
Post
autor: PAWEŁ SMOLIS » pt, 27 stycznia 2023 7:25
U mnie bez szans, dodatkowo UPDATE jakby się nie wypakowuje, generalnie nic nie działa.
Oczywiście "wszyscy konsultanci są zajęci"
pożar w bu..... ?
-
Paulina404
- Posty: 112
- Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39
Post
autor: Paulina404 » pt, 27 stycznia 2023 9:49
Bez dodatkowego ściągania aktualizacji, warto kliknąć prawym przyciskiem na ikonie R2płatnik, Właściwości, Otwórz lokalizację pliku - tam znaleźć plik „update” i uruchomić go jako administrator. U mnie zadziałało i program uruchomił się bez błędu
-
Andrzej
- Posty: 129
- Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 9:42
Post
autor: Andrzej » pt, 27 stycznia 2023 9:58
Paulina404 pisze: ↑pt, 27 stycznia 2023 9:49
Bez dodatkowego ściągania aktualizacji, warto kliknąć prawym przyciskiem na ikonie R2płatnik, Właściwości, Otwórz lokalizację pliku - tam znaleźć plik „update” i uruchomić go jako administrator. U mnie zadziałało i program uruchomił się bez błędu
Dalej tylko na jednej firmie można działać

-
Andrzej
- Posty: 129
- Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 9:42
Post
autor: Andrzej » pt, 27 stycznia 2023 10:20
Chyba działa:
Ustawienia - Środowisko
zaznaczyć tryb diagnostyczny
i powtórzyć aktualizacje
Bynajmniej u mnie chodzi i mogę zmieniać firmy
-
p1rainbow
- Posty: 85
- Rejestracja: ndz, 06 listopada 2016 17:15
Post
autor: p1rainbow » pt, 27 stycznia 2023 10:39
Uważajcie, ja nie pobrałam wersji z wczoraj, jedynie przedwczoraj diagnostyka, rozjechały mi się zasiłki macierzyńskie i rehabilitacyjne- pokazuje za dużo podatku- przed pobraniem wersji diagnostycznej było w porządku
-
Biznesplus
- Posty: 44
- Rejestracja: czw, 28 stycznia 2016 14:29
- Lokalizacja: Zielonki k.Krakowa
Post
autor: Biznesplus » sob, 28 stycznia 2023 10:19
Po ostatniej aktualizacji (wyskoczył błąd niekompletnego archiwum) mam taki błąd i nie mogę nawet uruchomić programu.
Kto zapłaci karę za ponad 300 nie posłanych PIT-ów 11 ?
Żądam natychmiastowej reakcji i naprawienia problemu !!!!!!
-
Załączniki
-

- Aktualziacja2.jpg (52.21 KiB) Przejrzano 6618 razy
-

- Platnik10.jpg (30.32 KiB) Przejrzano 6620 razy
-
Paulina404
- Posty: 112
- Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39
Post
autor: Paulina404 » sob, 28 stycznia 2023 11:31
Biznesplus pisze: ↑sob, 28 stycznia 2023 10:19
Po ostatniej aktualizacji (wyskoczył błąd niekompletnego archiwum) mam taki błąd i nie mogę nawet uruchomić programu.
Kto zapłaci karę za ponad 300 nie posłanych PIT-ów 11 ?
Żądam natychmiastowej reakcji i naprawienia problemu !!!!!!
Ten sam błąd podczas instalacji był u mnie, proszę spróbować uruchomienia pliku "update", opisane wyżej
-
Monika
-
- Posty: 477
- Rejestracja: pt, 16 listopada 2007 8:24
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: Monika » sob, 28 stycznia 2023 19:59
Dokładnie tak jak napisała Paulina404
Paulina404 pisze: ↑pt, 27 stycznia 2023 9:49
...warto kliknąć prawym przyciskiem na ikonie R2płatnik, Właściwości, Otwórz lokalizację pliku - tam znaleźć plik „update” i uruchomić go jako administrator
w przyszłości aktualizację należy pobierać z pełnymi prawami do zapisywania. Najlepiej na skrócie do programu kliknąć prawym klawiszem myszy, wejść we Właściwości i na zakładce Zgodność na stałe zaznaczyć Uruchom ten program jako administrator.