Strona 1 z 1

Brak możliwości poprawy daty przelewu ZUS

: ndz, 19 lutego 2023 13:39
autor: Paulina404
Z jakiegoś powodu podczas generowania przelewu ZUS cały czas domyślnie podstawia się data przelewu 15-tego dnia miesiąca zamiast 20-go, nawet jeśli parametry firmy są dobrze ustawione. Jak się nieopatrznie zostawi tą datę, to nie można jej później zmienić w oknie "Przelewy" - dlaczego? Teoretycznie można zrobić "Popraw" i wybrać kalendarz, ale wybrana data się nie zmienia i z ręki też nie można jej wpisać.

Re: Brak możliwości poprawy daty przelewu ZUS

: pt, 24 lutego 2023 9:56
autor: NA
Wygląda na to, że program nie podpowiadał wcześniej w tej dacie przelewu dnia odpowiedniego do tego co wybrano w firmie. Sugestia ta została przekazana do rozpatrzenia i możliwe, że w przyszłości będzie można wprowadzić w tym zakresie dodatkowe udogodnienia. Co do braku możliwości zmiany daty w wygenerowanym już przelewie, to nie można tego zrobić, ponieważ nazwa paczki posiada także datę i byłaby wówczas niespójność.

Re: Brak możliwości poprawy daty przelewu ZUS

: sob, 25 lutego 2023 1:32
autor: lgorek
Tak samo brak możliwości poprawy daty przy innym typie przelewu np PIT-4. Przy dodawaniu możemy poprawić datę ale jak damy popraw daty nie można poprawić.

Re: Brak możliwości poprawy daty przelewu ZUS

: czw, 02 marca 2023 11:34
autor: NA
Jeśli chcemy zmienić datę w wygenerowanym przelewie, to nie można tego zrobić bezpośrednio na polu z datą lecz zmienia się ją na paczce. Klikamy po lewej stronie PPMyszy na paczce i wybieramy "Zmień datę lub rachunek" i w ten sposób, poprzez zmianę nazwy paczki (czyli jej datę) zmieniamy datę w przelewach znajdujących się w tej paczce.