HISTORIA ZATRUDNIENIA

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Aleksandra
Posty: 21
Rejestracja: pt, 25 stycznia 2008 11:50

HISTORIA ZATRUDNIENIA

Post autor: Aleksandra » pt, 25 stycznia 2008 12:06

Wprowadziłam pracownika do historii zatrudnienia. Czy mogę cofnąć tę opcję? Nie mogę bowiem wykonać na koniec roku żadnych wydruków dotyczacych tego pracownika. I drugie pytanie: Czy jest możliwość wydruku jednego PIT-11 za pracownika, który odszedł i został ponownie zatrudniony?
Fal@
Posty: 192
Rejestracja: pn, 13 lutego 2006 14:42

Post autor: Fal@ » pt, 25 stycznia 2008 13:18

Ikonka Historia zatrudnienia (szafka z dwoma szufladkami) prawym podświetlić linię zatrudnienia,- wybrać: przywróć do aktualnego zatrudnienia


drugie niestety nie wiem
Fal@
Posty: 192
Rejestracja: pn, 13 lutego 2006 14:42

Post autor: Fal@ » pt, 25 stycznia 2008 13:26

dotyczy pit 11

nie bardzo wiem dlaczego potrzebujesz to na jednym pit, mój U.S. zawsze sprawdza datę oddania - do 15 miesiąca następującego po miesiącu w którym pobrana została ostatnia zaliczka, więc jeżeli pracownik miał przerwę to poprzedni PIT 11 powinien być dawno oddany i pracownik, US i TY powinniście już go mieć

pozdrawiam :)
Aleksandra
Posty: 21
Rejestracja: pt, 25 stycznia 2008 11:50

Post autor: Aleksandra » pt, 25 stycznia 2008 16:23

Z tego co wiem jeśli miałam pracownika on odszedł i ja wystawiłam mu pit a on później ponownie się zatrudnił to na koniec roku powinnam zrobić korektę PIT-11 i za rok 2007 wystawić mu jeden ( zbiorczy) PIT-11
Fal@
Posty: 192
Rejestracja: pn, 13 lutego 2006 14:42

Post autor: Fal@ » pn, 04 lutego 2008 19:52

Inny przypadek sporządzenia informacji za nieprawidłowy okres stanowi utożsamianie chwili ustania obowiązku poboru podatku przez płatnika z dniem rozwiązania stosunku pracy. Obowiązek ten istnieje nadal pomimo rozwiązania tego stosunku, gdy przewiduje się, że zostaną dokonane w danym roku podatkowym jakieś wypłaty. Informacja PIT-11 za dany rok powinna przewidywać wszystkie wypłaty dokonane w danym roku.

http://podatki.pl/artykuly/10_2916.htm

i masz aleksandra rację, może kiedyś będzie taka opcja w wydrukach pit, chociaż w kartotece dochodowej za rok 2007 program wykazał mi miesiące zatrudnienia pracownika poprawnie ( szkoda, że nie wyzerował miesięcy w których pracownik nie pracował, a tylko pominął- byłoby to chyba bardziej czytelne)
pozdrawiam :D
Awatar użytkownika
Monika
 
Posty: 477
Rejestracja: pt, 16 listopada 2007 8:24
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Monika » pt, 15 lutego 2008 8:27

Ależ takowa opcja jest w programie. Przy wydruku PIT-a z pozycji okna Pracownicy pojawia się okno w którym ustawiasz rok za który chcesz drukować i tam poniżej możesz wybrać rodzaj zatrudnienia(Wszystkie,dodatkowe,podstawowe).
ODPOWIEDZ