HISTORIA ZATRUDNIENIA
-
- Posty: 21
- Rejestracja: pt, 25 stycznia 2008 11:50
HISTORIA ZATRUDNIENIA
Wprowadziłam pracownika do historii zatrudnienia. Czy mogę cofnąć tę opcję? Nie mogę bowiem wykonać na koniec roku żadnych wydruków dotyczacych tego pracownika. I drugie pytanie: Czy jest możliwość wydruku jednego PIT-11 za pracownika, który odszedł i został ponownie zatrudniony?
dotyczy pit 11
nie bardzo wiem dlaczego potrzebujesz to na jednym pit, mój U.S. zawsze sprawdza datę oddania - do 15 miesiąca następującego po miesiącu w którym pobrana została ostatnia zaliczka, więc jeżeli pracownik miał przerwę to poprzedni PIT 11 powinien być dawno oddany i pracownik, US i TY powinniście już go mieć
pozdrawiam
nie bardzo wiem dlaczego potrzebujesz to na jednym pit, mój U.S. zawsze sprawdza datę oddania - do 15 miesiąca następującego po miesiącu w którym pobrana została ostatnia zaliczka, więc jeżeli pracownik miał przerwę to poprzedni PIT 11 powinien być dawno oddany i pracownik, US i TY powinniście już go mieć
pozdrawiam
-
- Posty: 21
- Rejestracja: pt, 25 stycznia 2008 11:50
Inny przypadek sporządzenia informacji za nieprawidłowy okres stanowi utożsamianie chwili ustania obowiązku poboru podatku przez płatnika z dniem rozwiązania stosunku pracy. Obowiązek ten istnieje nadal pomimo rozwiązania tego stosunku, gdy przewiduje się, że zostaną dokonane w danym roku podatkowym jakieś wypłaty. Informacja PIT-11 za dany rok powinna przewidywać wszystkie wypłaty dokonane w danym roku.
http://podatki.pl/artykuly/10_2916.htm
i masz aleksandra rację, może kiedyś będzie taka opcja w wydrukach pit, chociaż w kartotece dochodowej za rok 2007 program wykazał mi miesiące zatrudnienia pracownika poprawnie ( szkoda, że nie wyzerował miesięcy w których pracownik nie pracował, a tylko pominął- byłoby to chyba bardziej czytelne)
pozdrawiam