Strona 1 z 3

aktualizacja - pobranie

: śr, 14 czerwca 2023 11:18
autor: magda_
pojawił się komunikat o nowej wersji 10.00.90a - nie mogę jej pobrać.
Mam wersję 10.00.90 - status OK, ale okienko "Pobierz" jest nieaktywne.
Co powinnam odznaczyć?

Re: aktualizacja - pobranie

: śr, 14 czerwca 2023 15:52
autor: TomekL
Dzień dobry

To tzw aktualizacja diagnostyczna - musi Pani wejść w Ustawienia -> Środowisko -> Zaawansowane i zaznaczyć tryb diagnostyczny, wtedy można zaktualizować program do wersji "a".

Re: aktualizacja - pobranie

: czw, 15 czerwca 2023 10:05
autor: magda_
TomekL pisze:
śr, 14 czerwca 2023 15:52
Dzień dobry

To tzw aktualizacja diagnostyczna - musi Pani wejść w Ustawienia -> Środowisko -> Zaawansowane i zaznaczyć tryb diagnostyczny, wtedy można zaktualizować program do wersji "a".

Ten sposób też nie działa

Re: aktualizacja - pobranie

: czw, 15 czerwca 2023 11:02
autor: Kamil H
Jeżeli wejdzie Pani w Pomoc - O programie i na dole w nawiasie napisane jest (Aktualizacja 10.00.90 z dnia 06-06-2023) to ma Pani wersję 90a. Wersja 90 była z dnia 30-05-2023. Jeżeli pomimo sprawdzenia ma Pani starszą wersję, zapraszam do kontaktu z naszym serwisem.

Re: aktualizacja - pobranie

: czw, 15 czerwca 2023 11:28
autor: magda_
Kamil H pisze:
czw, 15 czerwca 2023 11:02
Jeżeli wejdzie Pani w Pomoc - O programie i na dole w nawiasie napisane jest (Aktualizacja 10.00.90 z dnia 06-06-2023) to ma Pani wersję 90a. Wersja 90 była z dnia 30-05-2023. Jeżeli pomimo sprawdzenia ma Pani starszą wersję, zapraszam do kontaktu z naszym serwisem.
Mam wersję 10.00.90 z 30.05.2023

Re: aktualizacja - pobranie

: czw, 15 czerwca 2023 12:11
autor: Kamil H
Może Pani w takim razie zainstalować aktualizację ręcznie. Program musi być zamknięty. Nikt inny nie powinien na nim pracować. Wchodzimy na stronę: https://pobierzprogram.symfonia.pl/R2P klikamy na wersję 90a i pobieramy update.exe . Kopiujemy go do folderu BIN R2Płatnika (najczęściej C:\RESET2\Platnik.10x\BIN) i zamieniamy z obecnie istniejącym, po czym znajdujemy update.exe w folderze i go uruchamiamy. Update nie da nam żadnych komunikatów o zakończeniu pracy, dlatego należy po jego uruchomieniu poczekać chwilę i włączyć R2Płatnika. Jeżeli wszystko wykonała Pani zgodnie z moją instrukcją program powinien być już w wersji 90a. Jeżeli to nie pomoże to pozostaje tylko kontakt telefoniczny. Pozdrawiam

Re: aktualizacja - pobranie

: wt, 20 czerwca 2023 9:56
autor: magda_
Dziękuję

aktualizacja - pobranie

: pn, 07 sierpnia 2023 8:49
autor: agnieszka_ng
Dzień dobry.

po aktualizacji programu z 04.08.2023 pojawia się taki komunikat (w załączeniu). Proszę o informacje co w tej sytuacji zrobić.

Re: aktualizacja - pobranie

: pn, 07 sierpnia 2023 9:10
autor: monka1122
agnieszka_ng pisze:
pn, 07 sierpnia 2023 8:49
Dzień dobry.

po aktualizacji programu z 04.08.2023 pojawia się taki komunikat (w załączeniu). Proszę o informacje co w tej sytuacji zrobić.
mi również pojawił się taki komunikat. nie można w programie nic zrobić

Re: aktualizacja - pobranie

: pn, 07 sierpnia 2023 9:12
autor: agnieszka_ng
dokładnie nic nie można zrobić w programie. Ja mam wynagrodzenia do 10.08. i nie mogę pracować. Proszę o pilnie naprawienie błędu!!!!

aktualizacja - pobranie

: pn, 07 sierpnia 2023 9:15
autor: agnieszka_ng
i jeszcze taki bład

aktualizacja - pobranie

: pn, 07 sierpnia 2023 11:05
autor: agnieszka_ng
Teraz nie mogę wprowadzić pracownika do listy płac. Pojawia się komunikat z załącznika. HELP

Re: aktualizacja - pobranie

: pn, 07 sierpnia 2023 11:25
autor: Mike26
W jaki sposób cofnąć taką aktualizację? Lub czy zostanie naprawiony ten problem w najbliższym czasie?

Re: aktualizacja - pobranie

: pn, 07 sierpnia 2023 13:06
autor: agnieszka_ng
Jest już naprawiona, podaje link gdzie jest napisane co trzeba zrobić

https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/arti ... 3021550354

Re: aktualizacja - pobranie

: pn, 07 sierpnia 2023 13:26
autor: COPK
Aktualizacja nie jest naprawiona. Link, który Pani zamieściła jest dostępny od rana. Mam prawie 300 firm i od rana cały czas robią się konwersje zgodnie z instrukcja z linka. Od rana nie mogę pracować, a zewnętrzna firma informatyczna próbuje ogarnąć ten bałagan. Ciekawe czy Symfonia opłaci mi fakturę za informatyków i niezadowolenie klientów...