Komunikat "Błąd otwarcia tabeli" po aktualizacji do wersji 10.10.6
: pt, 05 stycznia 2024 10:41
Pytanie do Użytkowników - czy nikomu nie zdarzają się błędy otwarcia tabeli po aktualizacji do 10.10.6? Infolinia rozkłada ręce, bo nie mają zgłoszeń o takim problemie. U mnie dzieje się tak tylko na jednym użytkowniku programu, u pozostałych program raczej działa (pomijając randomowe wywalenia "Access violation" które zawsze się pojawiały...), jest to 100% jakieś ustawienie na użytkowniku, bo jego zalogowanie na innym komputerze wywołuje ten sam błąd. Chodzi dokładnie o tabelę "FIRMY" i prawdę mówiąc nie wiem co się tam może sypać, bo użytkownik ma widoczne tylko kolumny "Ide" i nazwę firmy w tym oknie.
Zdaję sobie sprawę, że założenie nowego użytkownika na pewno ten problem rozwiąże, ale to już będzie 3 użytkownik tej samej osoby (nie pamiętam już dlaczego poprzedni użytkownik też musiał być porzucony), nieaktywnych nie można usunąć i tak się będą mnożyć i mnożyć niepotrzebnie. Jest to też o tyle uciążliwe, że każde z nas w biurze korzysta z własnych ustawień tabel, kolumn, ich kolejności, kolorów, pogrubień - przyzwyczailiśmy się że w r2księga działało to znakomicie i ułatwiało szybkie znalezienie szukanych wartości, a tu się okazuje że najprawdopodobniej właśnie to powoduje zaprzestanie działania programu! Na dodatek też nie można zaimportować ustawień tabel ani z pliku, ani od innego użytkownika, wszystko trzeba sobie ręcznie wyklikiwać za każdym razem, stąd też moja niechęć do zakładania kolejnych użytkowników.
Czy nikomu się to nie zdarza? Czy nie ma rozwiązań do tego problemu?
Zdaję sobie sprawę, że założenie nowego użytkownika na pewno ten problem rozwiąże, ale to już będzie 3 użytkownik tej samej osoby (nie pamiętam już dlaczego poprzedni użytkownik też musiał być porzucony), nieaktywnych nie można usunąć i tak się będą mnożyć i mnożyć niepotrzebnie. Jest to też o tyle uciążliwe, że każde z nas w biurze korzysta z własnych ustawień tabel, kolumn, ich kolejności, kolorów, pogrubień - przyzwyczailiśmy się że w r2księga działało to znakomicie i ułatwiało szybkie znalezienie szukanych wartości, a tu się okazuje że najprawdopodobniej właśnie to powoduje zaprzestanie działania programu! Na dodatek też nie można zaimportować ustawień tabel ani z pliku, ani od innego użytkownika, wszystko trzeba sobie ręcznie wyklikiwać za każdym razem, stąd też moja niechęć do zakładania kolejnych użytkowników.
Czy nikomu się to nie zdarza? Czy nie ma rozwiązań do tego problemu?