Co i gdzie mam ustawić żeby nie pojawiał mi się komunikat przy nanoszeniu urlopów w karcie urlopowej.
Ten komunikat pojawia się po ostatniej aktualizacji, być może coś jest ustawione automatycznie.
"Średnia godzinowa urlopu z aktualnego miesiąca - może być wyliczona niewłaściwie, jeśli brak w tym miesiącu list płac"
deneruwjący komunikat
Re: deneruwjący komunikat
Dzień dobry,
Komunikat ten może się pojawaić gdy w karcie urlopowej obliczana jest wartość wynagrodzenia za ten urlop. Zazwyczaj użytkownicy nie korzystają z tej funkcji, ponieważ urlop zazwyczaj wynagrodzenie za czas urlopu wyliczane jest na pozycji listy płac. Proponuje w Ustawienia --> Ustawienia Płacowe --> Zakładka Przeliczanie --> Nalizanie płac Wyłączyć opcję "Wyliczanie średniej do urlopu i ekwiwalentu w Karcie urlopowej"
Pozdawajmy.
Zespół wsparcia produktu Symfonia R2Płatnik
Komunikat ten może się pojawaić gdy w karcie urlopowej obliczana jest wartość wynagrodzenia za ten urlop. Zazwyczaj użytkownicy nie korzystają z tej funkcji, ponieważ urlop zazwyczaj wynagrodzenie za czas urlopu wyliczane jest na pozycji listy płac. Proponuje w Ustawienia --> Ustawienia Płacowe --> Zakładka Przeliczanie --> Nalizanie płac Wyłączyć opcję "Wyliczanie średniej do urlopu i ekwiwalentu w Karcie urlopowej"
Pozdawajmy.
Zespół wsparcia produktu Symfonia R2Płatnik
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze kadrowo-płacowym.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze kadrowo-płacowym.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.