deneruwjący komunikat

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.

Moderatorzy: sławek, Mariusz, Moderator

magda_
Posty: 283
Rejestracja: pt, 05 kwietnia 2013 14:58

deneruwjący komunikat

Post autor: magda_ » wt, 27 lutego 2024 14:02

Co i gdzie mam ustawić żeby nie pojawiał mi się komunikat przy nanoszeniu urlopów w karcie urlopowej.
Ten komunikat pojawia się po ostatniej aktualizacji, być może coś jest ustawione automatycznie.

"Średnia godzinowa urlopu z aktualnego miesiąca - może być wyliczona niewłaściwie, jeśli brak w tym miesiącu list płac"
Awatar użytkownika
TomekK
 
Posty: 293
Rejestracja: pt, 01 kwietnia 2005 9:45
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: deneruwjący komunikat

Post autor: TomekK » czw, 29 lutego 2024 10:58

Dzień dobry,
Komunikat ten może się pojawaić gdy w karcie urlopowej obliczana jest wartość wynagrodzenia za ten urlop. Zazwyczaj użytkownicy nie korzystają z tej funkcji, ponieważ urlop zazwyczaj wynagrodzenie za czas urlopu wyliczane jest na pozycji listy płac. Proponuje w Ustawienia --> Ustawienia Płacowe --> Zakładka Przeliczanie --> Nalizanie płac Wyłączyć opcję "Wyliczanie średniej do urlopu i ekwiwalentu w Karcie urlopowej"
Pozdawajmy.
Zespół wsparcia produktu Symfonia R2Płatnik
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze kadrowo-płacowym.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
ODPOWIEDZ