e-deklaracje Pit 11
e-deklaracje Pit 11
"Kto może składać e-deklaracje?
System e-Deklaracje umożliwia od 1 stycznia 2008 r. składanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną każdemu podatnikowi i płatnikowi. Dotychczas z tej możliwości mogli skorzystać tzw „duzi podatnicy”, tj. podmioty, których roczne przychody netto przekraczają równowartość 5 mln euro, rozliczające się w wyspecjalizowanych urzędach skarbowych. Od stycznia taką możliwość ma każdy. Musi tylko posiadać certyfikat kwalifikowany oraz zgłosić do urzędu skarbowego zamiar składania deklaracji w tej formie. "
Niektórzy z nas mają już certyfikaty.
Czy będzie możliwość wysyłania bezpośrednio z programu Pit 11?
lub do programu który prześle go do U.S. ( coś w rodzaju Płatnika który przesyła do ZUS- w waszym programie komunikacja z Płatnikiem działa bardzo dobrze )
Fal@
System e-Deklaracje umożliwia od 1 stycznia 2008 r. składanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną każdemu podatnikowi i płatnikowi. Dotychczas z tej możliwości mogli skorzystać tzw „duzi podatnicy”, tj. podmioty, których roczne przychody netto przekraczają równowartość 5 mln euro, rozliczające się w wyspecjalizowanych urzędach skarbowych. Od stycznia taką możliwość ma każdy. Musi tylko posiadać certyfikat kwalifikowany oraz zgłosić do urzędu skarbowego zamiar składania deklaracji w tej formie. "
Niektórzy z nas mają już certyfikaty.
Czy będzie możliwość wysyłania bezpośrednio z programu Pit 11?
lub do programu który prześle go do U.S. ( coś w rodzaju Płatnika który przesyła do ZUS- w waszym programie komunikacja z Płatnikiem działa bardzo dobrze )
Fal@
- Mariusz
- Posty: 85
- Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 13:19
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
już niebawem pewnie...
http://80.53.206.34/~form/viewtopic.php ... 0824e85518
http://80.53.206.34/~form/viewtopic.php ... 0824e85518
______________________________
F1 bywa pomocne.
F1 bywa pomocne.
Tworzenie i wysyłka e-deklaracji
Dzień dobry,
Jestem od niedawna użytkownikiem programu R2PłatnikPRO i nowym użytkownikiem tut. forum.
Co należy ustawić w programie, by móc wysyłać e-deklaracje?
Czy jest jakaś instrukcja krok po kroku jak się takie e-deklaracje wysyła?
Pozdrawiam
Jestem od niedawna użytkownikiem programu R2PłatnikPRO i nowym użytkownikiem tut. forum.
Co należy ustawić w programie, by móc wysyłać e-deklaracje?
Czy jest jakaś instrukcja krok po kroku jak się takie e-deklaracje wysyła?
Pozdrawiam
na forum w często zadawanych pytaniach jest instrukcja :
http://www.reset2.pl/forum/viewtopic.php?t=991
w pomocy w sekcji E-deklaracje jest też opisane
(wyszukać można hasła e-deklaracje w pomocy lub ze spisu tematów wybrać:
INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA→ROZLICZENIA KOŃCOWE→e-Deklaracje ) do samej pomocy dostajemy się przez F1 w każdym oknie albo poprzez główne Menu → Pomoc → Instrukcja obsługi
http://www.reset2.pl/forum/viewtopic.php?t=991
w pomocy w sekcji E-deklaracje jest też opisane
(wyszukać można hasła e-deklaracje w pomocy lub ze spisu tematów wybrać:
INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA→ROZLICZENIA KOŃCOWE→e-Deklaracje ) do samej pomocy dostajemy się przez F1 w każdym oknie albo poprzez główne Menu → Pomoc → Instrukcja obsługi
<i>zanim zapytasz naciśnij F1</i>
Czy można jednak jakoś wyeksportować PIT-y pracowników z R2Płatnika do programu e-deklaracje? Chodzi o to, że rozliczeniami PIT zajmuje się tylko księgowość a R2Płatnik obsługiwany jest tylko w kadrach... Zresztą przy wersji Standard można będzie się zaklikać na śmierć, jeśli się ma ponad setkę pracowników...
Dobrze To swoją drogą
Jednak chodzi o coś innego - gł. księgowa jest odpowiedzialna za rozliczenia podatkowe. Jeśli kadrowa otrzyma pełnomocnictwo dot. e-deklaracji - to ona będzie ciągana do US. Dlatego zapytałam, czy jest jakaś możliwość eksportu do programu e-deklaracje? Wersja PRO chyba raczej nie załatwia tego problemu...
Jednak chodzi o coś innego - gł. księgowa jest odpowiedzialna za rozliczenia podatkowe. Jeśli kadrowa otrzyma pełnomocnictwo dot. e-deklaracji - to ona będzie ciągana do US. Dlatego zapytałam, czy jest jakaś możliwość eksportu do programu e-deklaracje? Wersja PRO chyba raczej nie załatwia tego problemu...
Błąd przy drukowaniu potwierdzenia UPO
Witam,
Udało mi się wysłać e-deklaracje PIT-4R oraz PIT-11. Potwierdzenie pobrałam. Mam jednak problem z wydrukowaniem potwierdzenia. Pojawia się błąd:
Wystąpił nieznany błąd
(An invalid character was found in text content
line: 57
<NazwaPodmiotuPrzyjmujacego>Minister)
Poradziłam sobie kopiując numer referencyjny do druku UPO w Acrobat, ale jest połowiczne rozwiązanie. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
AM
Udało mi się wysłać e-deklaracje PIT-4R oraz PIT-11. Potwierdzenie pobrałam. Mam jednak problem z wydrukowaniem potwierdzenia. Pojawia się błąd:
Wystąpił nieznany błąd
(An invalid character was found in text content
line: 57
<NazwaPodmiotuPrzyjmujacego>Minister)
Poradziłam sobie kopiując numer referencyjny do druku UPO w Acrobat, ale jest połowiczne rozwiązanie. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
AM
Daliśmy radę Będziemy eksportować do modułu e-Deklaracje Symfonii.Beania pisze:Dobrze To swoją drogą
Jednak chodzi o coś innego - gł. księgowa jest odpowiedzialna za rozliczenia podatkowe. Jeśli kadrowa otrzyma pełnomocnictwo dot. e-deklaracji - to ona będzie ciągana do US. Dlatego zapytałam, czy jest jakaś możliwość eksportu do programu e-deklaracje? Wersja PRO chyba raczej nie załatwia tego problemu...
Jednak jest jeden problem - wszystkie pozycje (PIT-y) mają taką samą nazwę dokumentu: PIT-11.
Zapisanie każdego jako oddzielny plik xml rodzi konieczność ręcznej zmiany wszystkich nazw. Przydałaby się bardzo jeszcze dwie zmiany - by nazwy dokumentów w dzienniku tworzone były na podstawie nazwy deklaracji z nazwiskiem i imieniem pracownika oraz eksport wszystkich pozycji z dziennika do plików xml na podstawie tych nazw w dzienniku (imiennych) - by się od siebie różniły.
Zapisanie każdego jako oddzielny plik xml rodzi konieczność ręcznej zmiany wszystkich nazw. Przydałaby się bardzo jeszcze dwie zmiany - by nazwy dokumentów w dzienniku tworzone były na podstawie nazwy deklaracji z nazwiskiem i imieniem pracownika oraz eksport wszystkich pozycji z dziennika do plików xml na podstawie tych nazw w dzienniku (imiennych) - by się od siebie różniły.
Re: Błąd przy drukowaniu potwierdzenia UPO
Prawdopodobnie wysłałaś PIT ze starej wersji programu, najpewniej PIT11 w wersji 20 a PIT4R w wersji 4, w samym XML można podejrzeć jaki formularz został wysłany.aniuta pisze:Witam,
Udało mi się wysłać e-deklaracje PIT-4R oraz PIT-11. Potwierdzenie pobrałam. Mam jednak problem z wydrukowaniem potwierdzenia. Pojawia się błąd:
Wystąpił nieznany błąd
(An invalid character was found in text content
line: 57
<NazwaPodmiotuPrzyjmujacego>Minister)
Poradziłam sobie kopiując numer referencyjny do druku UPO w Acrobat, ale jest połowiczne rozwiązanie. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
AM
Nie jest do końca jasne, czy bramka stare pity przyjmuje i co się z nimi dalej dzieje jeśli UPO dało się pobrać.
PODKREŚLAMY!!! PIT należy generować i wysyłać zawsze z najnowszej wersji programu - przynajmniej tej wydanej 5 stycznia 2015
<i>zanim zapytasz naciśnij F1</i>
seryjne wysyłanie pit 11
czy tylko wersja PRO zapewnia seryjne wysyłanie?
Seryjny podpis elektroniczny
W wersji podstawowe jest "Seryjny podpis elektroniczny".
Z podpisaniem nie było problemu, ale jak kliknąłem "Drukuj PIT-11" Program wyświetlił komunikat "Brak PIT-11" pomimo, że takie dokumenty są na liście. Komunikat pojawia się niezależnie czy dokumenty są już odpisane czy jeszcze przed podpisaniem ;(
Jak w tym oknie wydrukować dokumenty przed wysłaniem ?
Poza tym czy jest możliwość dokonania wydruku formularzy podatkowych już po wysyłce w taki sposób by na druku nadrukowywany był numer przesyłki nadawany przez MF (w taki sposób są drukowane formularze wysłane przez aktywne druki PDF MF).
Piotr
Z podpisaniem nie było problemu, ale jak kliknąłem "Drukuj PIT-11" Program wyświetlił komunikat "Brak PIT-11" pomimo, że takie dokumenty są na liście. Komunikat pojawia się niezależnie czy dokumenty są już odpisane czy jeszcze przed podpisaniem ;(
Jak w tym oknie wydrukować dokumenty przed wysłaniem ?
Poza tym czy jest możliwość dokonania wydruku formularzy podatkowych już po wysyłce w taki sposób by na druku nadrukowywany był numer przesyłki nadawany przez MF (w taki sposób są drukowane formularze wysłane przez aktywne druki PDF MF).
Piotr