Strona 1 z 1
Info o macierzyński?
: pn, 08 grudnia 2008 15:43
autor: Wacky07
Moze ktoś wie gdzie się wprowadza informacje o urodzeniu dziecka przez pracownicę. Czy tylko w karcie zasiłkowej? Jak w ogóle wprowadzić w tym programie informację o urodzeniu dziecka.
Z góry dzieki wszystkim za odpowiedź?
: wt, 09 grudnia 2008 11:32
autor: ja
Fakt urodzenia dziecka zgłasza się w Urzędzie Stanu Cywilnego. W karcie zasiłkowej wpisuje się urlop macierzyński. Fakt posiadania dziecka można wpisać w ewidencji "Członkowie rodziny".
: śr, 17 grudnia 2008 8:58
autor: Wacky07
Dzięki za odpowiedź. Ciekawi mnie jednak dlaczego wybierając w karcie zasiłkowej rodzaj nieobecności - macierzyński (nie pisze urlop macierzyński), mam wpisywać datę wpłynięcia zwolnienia, jak takiego nie mam (ponoc wystarczy akt urodzenia dziecka). Dodam, że uprawnionym do naliczania i wypłaty zasiłku jest zus.
: śr, 17 grudnia 2008 9:16
autor: sławek
data wpłynięcia zwolnienia wypełnia się automatycznie, ale można ją usunąć