koszty z karty pracy - błąd podsumowania godzin?
: pt, 28 maja 2010 11:59
Uzupełniamy kartę pracy zgodnie z zaleceniem: Wciskamy POKAŻ EWIDENCJĘ KOSZTÓW, klikamy WYPEŁNIJ CAŁY MIESIĄC. W ostatniej kolumnie podsumowującej godziny pojawia się właściwe podsumowanie godzin. Co ciekawe, gdy zaznaczymy opcję TYLKO SUMY GODZIN - podsumowanie podwaja się. Ma to miejsce w przypadku pierwszej ustalonej struktury, bez względu na to czy wpisujemy godziny z ręki czy z automatu . Generalnie przycisk WYPEŁNIJ CAŁY MIESIĄC nie spełnia do końca swojej funkcji przy opcji z kosztami, gdyż uzupełniane są co prawda godziny, w wierszu DNI PRACY nie pojawia się jednak zegarek, i nie mamy dni pracy, po kliknięciu na "godziny pracy" mamy 0,00 (choć na zielono jest przykładowo 7.35, samo najechanie myszką nie wyświetla informacji) - jest to o tyle dziwne, że podgląd ewidencji kosztów wykazuje 7.35 dla zadanego działu i zlecenia. Wpisanie godzin z ręki na kolejne (niebieskie) koszty skutkuje prawidłowym podsumowaniem, ale tylko dla danego działu.
Jednocześnie ponawiam pytanie, które już zadawałem - czy konieczne jest wchodzenie do karty pracy każdej osoby i wciskanie PokEwKoszt.
jeżeli z góry wiemy, że wszystkie niewypełnione godziny mają wejść do określonego działu i zlecenia.
Jednocześnie ponawiam pytanie, które już zadawałem - czy konieczne jest wchodzenie do karty pracy każdej osoby i wciskanie PokEwKoszt.
jeżeli z góry wiemy, że wszystkie niewypełnione godziny mają wejść do określonego działu i zlecenia.