Strona 1 z 1

lista płac

: czw, 12 sierpnia 2010 14:47
autor: wioleta
Witam, mam program od paru dni i nie wiem co mam zrobić z listą płac. Wprowadziłam pracowników, umowy, karty pracy, urlopowe i zasiłkowe. Utworzyłam listę płac, wprowadziłam pracowników, wciskam przelicz i ........ NIC! Pomocy! :cry:

: pt, 13 sierpnia 2010 9:51
autor: Renata
Witam,

przy zakładaniu listy płac - jaką definicję listy płac Pani wybrała? "Wynagrodzenia podstawowe" czy inną?

Proszę też sprawdzić Ustawienia -> Parametry naliczania, czy ma Pani w programie uzupełnione aktualnie obowiązujące stawki podatku, procenty składek ZUS itp.

: pt, 13 sierpnia 2010 11:19
autor: wioleta
Witam,
w definicji jest "wynagrodzenie podstawowe" , parametry naliczania są również pobrane i ustawione.

: pt, 13 sierpnia 2010 12:12
autor: Renata
Czy pracownicy mają zadaną w umowie płacę zasadniczą, czy płacę godzinową?

: pt, 13 sierpnia 2010 15:00
autor: wioleta
Dziękuję, już wszystko wiem !!!!! :D

: pt, 13 sierpnia 2010 15:31
autor: Renata
Czy mogłaby Pani napisać, jaki był powód problemu? Na wypadek, gdyby ktoś spotkał się z podobną sytuacją?