Archiwizacja i kasowanie podatnika
: wt, 28 grudnia 2010 10:00
Witam, przeszukałem archiwa tego forum, przejrzałem instrukcje do programu no i nic nie znalazłem na temat który chciałem tu poruszyć.
Chodzi mi o to że prowadzę kilkanaście firm na programie no i wiadomo że z czasem Firmy odchodzą i nowe przychodzą.
Jak zrobić archiwum 1 Firmy i ją skasować, ale tak żeby można było ewentualnie w przyszłości ją odtworzyć gdyby zaszła taka potrzeba.
Napiszę jak to wygląda w programie Płatnik ZUS,
- tworzy się bazę danych (np. zakończone)
- zaznacza się podatnika i go całego przerzuca do tej nowej bazy i po wszystkim podatnik znika z bazy podstawowej (odchudza ją)
Czy jet taka możliwość w programie, ewentualnie czy będzie taka możliwość ?
Chodzi mi o to że prowadzę kilkanaście firm na programie no i wiadomo że z czasem Firmy odchodzą i nowe przychodzą.
Jak zrobić archiwum 1 Firmy i ją skasować, ale tak żeby można było ewentualnie w przyszłości ją odtworzyć gdyby zaszła taka potrzeba.
Napiszę jak to wygląda w programie Płatnik ZUS,
- tworzy się bazę danych (np. zakończone)
- zaznacza się podatnika i go całego przerzuca do tej nowej bazy i po wszystkim podatnik znika z bazy podstawowej (odchudza ją)
Czy jet taka możliwość w programie, ewentualnie czy będzie taka możliwość ?