Przeniesienie firmy do archiwum
Przeniesienie firmy do archiwum
Jak przenieść firmę do archiwum?
Prowadzę biuro rachunkowe i mam w bazie firm w R2księga ileś firm, które zostały już zlikwidowane.
Mogłabym je zarchiwizować i zrobić sobie miejsce na kolejne firmy ale nie wiem jak mam to zrobić.
Po za tym niepotrzebnie wyświetlają mi się na liście firm, firmy, których już nie ma.
Proszę o pomoc w tym temacie.
Prowadzę biuro rachunkowe i mam w bazie firm w R2księga ileś firm, które zostały już zlikwidowane.
Mogłabym je zarchiwizować i zrobić sobie miejsce na kolejne firmy ale nie wiem jak mam to zrobić.
Po za tym niepotrzebnie wyświetlają mi się na liście firm, firmy, których już nie ma.
Proszę o pomoc w tym temacie.
Witam,
proponuje zrobić najpierw pełne archiwum tego, co jest już w programie. Potem zalogować się na nieaktywne firmy i pootwierać wszystkie deklaracje. Wykonanie tych czynności, pomoże nam w usunięciu tych danych z listy firm.
Ewentualnie możliwe jest ograniczenie widoczności listy firm. Wtedy wchodzimy w Zbiory->Wybór firmy, przechodzimy na zakładkę 'Pozycja' nieaktywnej firmy i odznaczamy na dole parametr 'Aktywna'. Później wracamy na zakładkę 'Lista' i klikamy na ikonkę 'Właściwości'. Sprawdzamy, czy mamy zaznaczony parametr 'Tylko aktywne firmy'.
proponuje zrobić najpierw pełne archiwum tego, co jest już w programie. Potem zalogować się na nieaktywne firmy i pootwierać wszystkie deklaracje. Wykonanie tych czynności, pomoże nam w usunięciu tych danych z listy firm.
Ewentualnie możliwe jest ograniczenie widoczności listy firm. Wtedy wchodzimy w Zbiory->Wybór firmy, przechodzimy na zakładkę 'Pozycja' nieaktywnej firmy i odznaczamy na dole parametr 'Aktywna'. Później wracamy na zakładkę 'Lista' i klikamy na ikonkę 'Właściwości'. Sprawdzamy, czy mamy zaznaczony parametr 'Tylko aktywne firmy'.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: czw, 28 stycznia 2016 14:29
- Lokalizacja: Zielonki k.Krakowa
To ja podpowiem jak my sobie radzimy...
To ja może podpowiem jak u nas w biurze sobie radzimy. Zwykle taką operację robimy po zamknięciu roku we wszystkich firmach.
1) Robię kopię archiwizacyjną wszystkich firm
2) Tworzę nową bazę nazwywając ją np "Baza2019 "
3) Do nowej bazy wczytuję (opcja odtwarzania danych) tylko te firmy które pozostają w obsłudze biura na bieżący rok.
4) W pozostałych firmach nazwę zmieniam sobie np na "pusta" i ukrywam na liście firm ( odznaczam ptaszek "aktywna" ).
Jak przychodzi nowa firma do obsługi to można wykorzystać którąś z "pustych" baz, zmieniajac dane firmy i aktywując ją.
Jak jest potrzeba wrócić z jakiegoś powodu do starej firmy bo np trzeba coś sprawdzić to wystarczy na chwile przełączyć sie na "starszą" bazę
1) Robię kopię archiwizacyjną wszystkich firm
2) Tworzę nową bazę nazwywając ją np "Baza2019 "
3) Do nowej bazy wczytuję (opcja odtwarzania danych) tylko te firmy które pozostają w obsłudze biura na bieżący rok.
4) W pozostałych firmach nazwę zmieniam sobie np na "pusta" i ukrywam na liście firm ( odznaczam ptaszek "aktywna" ).
Jak przychodzi nowa firma do obsługi to można wykorzystać którąś z "pustych" baz, zmieniajac dane firmy i aktywując ją.
Jak jest potrzeba wrócić z jakiegoś powodu do starej firmy bo np trzeba coś sprawdzić to wystarczy na chwile przełączyć sie na "starszą" bazę

-
- Posty: 1
- Rejestracja: czw, 25 kwietnia 2019 16:53
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: To ja podpowiem jak my sobie radzimy...
U mnie robimy tak samo i działa więc warto spróbowaćBiznesplus pisze:To ja może podpowiem jak u nas w biurze sobie radzimy. Zwykle taką operację robimy po zamknięciu roku we wszystkich firmach.
1) Robię kopię archiwizacyjną wszystkich firm
2) Tworzę nową bazę nazwywając ją np "Baza2019 "
3) Do nowej bazy wczytuję (opcja odtwarzania danych) tylko te firmy które pozostają w obsłudze biura na bieżący rok.
4) W pozostałych firmach nazwę zmieniam sobie np na "pusta" i ukrywam na liście firm ( odznaczam ptaszek "aktywna" ).
Jak przychodzi nowa firma do obsługi to można wykorzystać którąś z "pustych" baz, zmieniajac dane firmy i aktywując ją.
Jak jest potrzeba wrócić z jakiegoś powodu do starej firmy bo np trzeba coś sprawdzić to wystarczy na chwile przełączyć sie na "starszą" bazę
