Od przejścia na program w wersji 2.0 mam problem z aktualizacją. Przy próbie pobrania nowych elementów pojawia się komunikat "Błąd - brak dostępu do internetu". Nie pomaga zmiana ustawień w Środowisko - Internet, jak również wyłączenie firewalla i antywirusa, a także zabezpieczenia systemowego. W poprzedniej wersji 1.2 nie występowały żadne problemy.
Aktualizacje, na moją prośbę otrzymywałem drogą mailową lecz bez parametrów ZUS-owskich i podatkowych. Dzięki i za to.
Niestety - dział techniczny w tym przypadku jest bezradny, ale otrzymałem propozycję nie do odrzucenia, a mianowicie możliwość konsultacji za pośrednictwem zdalnego dostępu do mojego komputera, lecz za odpłatnością. Nie pytałem już o cenę tej "usługi"
Obecnie kończy się okres rocznej umowy i otrzymałem nową do podpisania na następny rok.
W zaistniałej sytuacji nie mam zamiaru wchodzić w kolejne problemy, bo moim zdaniem aktualizacja powinna się odbywać w sposób automatyczny i bezpłatny, a rozwiązanie problemów jest zawsze w gestii dostawcy usług.
O tym, że podobna sytuacja występuje także u innych użytkowników świadczą wypowiedzi na FORUM - np. użytkownik: evad, 22.02.07.
problem z aktualizacją
U mnie działa bez problemu, mam wersję 2.03
evad faktycznie skarżył się na podobny problem, ale chyba go rozwiązał, bo póżniej pisał na forum już w innych sprawach, a o problemach z aktualizacją więcej nie wspominał.
Kiedyś też miałem problem, ale z antywirusem. Niby go wyłączałem, ale cały czas były jakieś głupie błędy. W końcu odżałowałem 25 zł na zdalny serwis w Resecie i ustawili mi parametry BitDefendera tak jak trzeba. W sumie to trudno im sie dziwić, że nie mogą wszystkiego poprawić przez telefon. Przecież na każdym komputerze jest poinstalowane co innego.
evad faktycznie skarżył się na podobny problem, ale chyba go rozwiązał, bo póżniej pisał na forum już w innych sprawach, a o problemach z aktualizacją więcej nie wspominał.
Kiedyś też miałem problem, ale z antywirusem. Niby go wyłączałem, ale cały czas były jakieś głupie błędy. W końcu odżałowałem 25 zł na zdalny serwis w Resecie i ustawili mi parametry BitDefendera tak jak trzeba. W sumie to trudno im sie dziwić, że nie mogą wszystkiego poprawić przez telefon. Przecież na każdym komputerze jest poinstalowane co innego.
Proszę sprawdzić, czy aktualizacja działa cały czas poprawnie z wersji 1.2. Powininna być jeszcze na komputerze, bo nowa wersja (2.0) nie usuwa starej (prosze sprawdzić w Start-Programy-Reset2-R2ksiega).
Jeśli w tamtej wersji aktualizacja działa poprawnie, a w nowej, przy tych samych ustawieniach na zakładce Środowisko-Internet, nie działa, to znaczy, że firewall zablokował dostęp akurat do wersji 2.0.
Nie mamy więcej sygnałów o poblemach z aktualizacją w wersji 2.0x, więc to raczej nie jest wina programu, zwłaszcza, że z tego samego mechanizmu pobierania aktualizacji, korzystają tez inne nasze programy.
Usługa "zdalny serwis" kosztuje 25 zł netto. Umożliwia dokładne sprawdzenie konfiguracji środowiska Windows, bez konieczności udawania sie z komputerem do serwisu lub zamawiania wizyty naszego serwisanta.
Jeśli w tamtej wersji aktualizacja działa poprawnie, a w nowej, przy tych samych ustawieniach na zakładce Środowisko-Internet, nie działa, to znaczy, że firewall zablokował dostęp akurat do wersji 2.0.
Nie mamy więcej sygnałów o poblemach z aktualizacją w wersji 2.0x, więc to raczej nie jest wina programu, zwłaszcza, że z tego samego mechanizmu pobierania aktualizacji, korzystają tez inne nasze programy.
Usługa "zdalny serwis" kosztuje 25 zł netto. Umożliwia dokładne sprawdzenie konfiguracji środowiska Windows, bez konieczności udawania sie z komputerem do serwisu lub zamawiania wizyty naszego serwisanta.