problem z aktualizacją

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
androsz
Posty: 2
Rejestracja: sob, 30 grudnia 2006 19:31

problem z aktualizacją

Post autor: androsz » pn, 06 sierpnia 2007 9:26

Od przejścia na program w wersji 2.0 mam problem z aktualizacją. Przy próbie pobrania nowych elementów pojawia się komunikat "Błąd - brak dostępu do internetu". Nie pomaga zmiana ustawień w Środowisko - Internet, jak również wyłączenie firewalla i antywirusa, a także zabezpieczenia systemowego. W poprzedniej wersji 1.2 nie występowały żadne problemy.
Aktualizacje, na moją prośbę otrzymywałem drogą mailową lecz bez parametrów ZUS-owskich i podatkowych. Dzięki i za to.
Niestety - dział techniczny w tym przypadku jest bezradny, ale otrzymałem propozycję nie do odrzucenia, a mianowicie możliwość konsultacji za pośrednictwem zdalnego dostępu do mojego komputera, lecz za odpłatnością. Nie pytałem już o cenę tej "usługi"
Obecnie kończy się okres rocznej umowy i otrzymałem nową do podpisania na następny rok.
W zaistniałej sytuacji nie mam zamiaru wchodzić w kolejne problemy, bo moim zdaniem aktualizacja powinna się odbywać w sposób automatyczny i bezpłatny, a rozwiązanie problemów jest zawsze w gestii dostawcy usług.

O tym, że podobna sytuacja występuje także u innych użytkowników świadczą wypowiedzi na FORUM - np. użytkownik: evad, 22.02.07.
Artur
Posty: 15
Rejestracja: pt, 17 listopada 2006 16:32

Post autor: Artur » pn, 06 sierpnia 2007 11:24

U mnie działa bez problemu, mam wersję 2.03

evad faktycznie skarżył się na podobny problem, ale chyba go rozwiązał, bo póżniej pisał na forum już w innych sprawach, a o problemach z aktualizacją więcej nie wspominał.

Kiedyś też miałem problem, ale z antywirusem. Niby go wyłączałem, ale cały czas były jakieś głupie błędy. W końcu odżałowałem 25 zł na zdalny serwis w Resecie i ustawili mi parametry BitDefendera tak jak trzeba. W sumie to trudno im sie dziwić, że nie mogą wszystkiego poprawić przez telefon. Przecież na każdym komputerze jest poinstalowane co innego.
Awatar użytkownika
Max
 
Posty: 160
Rejestracja: śr, 25 maja 2005 12:38
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Max » pn, 06 sierpnia 2007 11:33

Proszę sprawdzić, czy aktualizacja działa cały czas poprawnie z wersji 1.2. Powininna być jeszcze na komputerze, bo nowa wersja (2.0) nie usuwa starej (prosze sprawdzić w Start-Programy-Reset2-R2ksiega).

Jeśli w tamtej wersji aktualizacja działa poprawnie, a w nowej, przy tych samych ustawieniach na zakładce Środowisko-Internet, nie działa, to znaczy, że firewall zablokował dostęp akurat do wersji 2.0.

Nie mamy więcej sygnałów o poblemach z aktualizacją w wersji 2.0x, więc to raczej nie jest wina programu, zwłaszcza, że z tego samego mechanizmu pobierania aktualizacji, korzystają tez inne nasze programy.

Usługa "zdalny serwis" kosztuje 25 zł netto. Umożliwia dokładne sprawdzenie konfiguracji środowiska Windows, bez konieczności udawania sie z komputerem do serwisu lub zamawiania wizyty naszego serwisanta.
ODPOWIEDZ