SimplySign
SimplySign
Witam!
Przedłużyłem niedawno podpis elektroniczny i jednocześnie zmigrowałem go do wersji mobilnej SimplySign.
Teraz mam problem z podpisami, bo gdy wskazuję w ścieżce pliki obsługujące podpis w katalogu SimplySign to nie widzi nic, tylko prosi o podpięcie karty. Na karcie kryptograficznej oczywiście mam już tylko podpis wygasły, natomiast nowy widnieje w karcie wirtualnej po aktywowaniu podpisu mobilnego tokenem z telefonu.
Jak teraz zmusić R2firma do współpracy z tym ustrojstwem?
Pozdrawiam
Ziemowit Dybilas
Przedłużyłem niedawno podpis elektroniczny i jednocześnie zmigrowałem go do wersji mobilnej SimplySign.
Teraz mam problem z podpisami, bo gdy wskazuję w ścieżce pliki obsługujące podpis w katalogu SimplySign to nie widzi nic, tylko prosi o podpięcie karty. Na karcie kryptograficznej oczywiście mam już tylko podpis wygasły, natomiast nowy widnieje w karcie wirtualnej po aktywowaniu podpisu mobilnego tokenem z telefonu.
Jak teraz zmusić R2firma do współpracy z tym ustrojstwem?
Pozdrawiam
Ziemowit Dybilas
Re: SimplySign
Dzień dobry,
Prosimy zainstalować program do podpisu mobilnego SmartSign zgodnie z zaleceniami oprogramowania na stronie:
https://www.certum.pl/pl/wsparcie/cert_ ... mart_sign/ -
Należy zainstalować Simply Sign desktop.
Po instalacji w programie wskazać ścieżkę do sterownika karty cryptoCertum3PKCS.dll albo cryptoCertumPKCS11.dll (Ustawienia –Środowisko -Inne)
W razie pytań prosimy o kontakt z serwisem FK pod nr tel.: 71 3828702
Prosimy zainstalować program do podpisu mobilnego SmartSign zgodnie z zaleceniami oprogramowania na stronie:
https://www.certum.pl/pl/wsparcie/cert_ ... mart_sign/ -
Należy zainstalować Simply Sign desktop.
Po instalacji w programie wskazać ścieżkę do sterownika karty cryptoCertum3PKCS.dll albo cryptoCertumPKCS11.dll (Ustawienia –Środowisko -Inne)
W razie pytań prosimy o kontakt z serwisem FK pod nr tel.: 71 3828702
Re: SimplySign
Jest chyba rozwiązanie problemu.
C:\Windows\System32\SimplySignPKCS.dll
Powyższy plik wczytuje właściwy certyfikat
Wyszukiwarka normalnie nie odnajduje tego zbioru, bo zapewne nie ma ustawionej nazwy do poszukiwania. Trzeba wprowadzić ręcznie.
Mam tylko kolejny komunikat tym razem o błędzie "error 8219" przy podpisywaniu tworzonego PDFa np dowodu wewnętrznego.
C:\Windows\System32\SimplySignPKCS.dll
Powyższy plik wczytuje właściwy certyfikat
Wyszukiwarka normalnie nie odnajduje tego zbioru, bo zapewne nie ma ustawionej nazwy do poszukiwania. Trzeba wprowadzić ręcznie.
Mam tylko kolejny komunikat tym razem o błędzie "error 8219" przy podpisywaniu tworzonego PDFa np dowodu wewnętrznego.
Re: SimplySign
Proszę o kontakt telefoniczny z działem serwisu pod numerem 71 38 28 702.
Re: SimplySign
Regis pisze: ↑śr, 25 listopada 2020 12:07Jest chyba rozwiązanie problemu.
C:\Windows\System32\SimplySignPKCS.dll
Powyższy plik wczytuje właściwy certyfikat
Wyszukiwarka normalnie nie odnajduje tego zbioru, bo zapewne nie ma ustawionej nazwy do poszukiwania. Trzeba wprowadzić ręcznie.
Jesteś genialny.. dzwoniłam na info reset i podawali błędne informację, zrobiłam jak napisałeś i R2ksiega podpis widzi
Dzięki