eksport faktur eBiuro -> R2Księga
eksport faktur eBiuro -> R2Księga
Dzień dobry,
czy mógłbym poprosić o jakiś tutorial, w jaki sposób można przekazywać faktury podatnika z chmurowego eBiuro do R2Księgi?
Prawdopodobnie R2Księga do stycznia zostanie zmieniona na eBiuro dla Biur Rachunkowych, ale jak robić to aktualnie?
Będziemy wdzięczni za odpowiedź.
czy mógłbym poprosić o jakiś tutorial, w jaki sposób można przekazywać faktury podatnika z chmurowego eBiuro do R2Księgi?
Prawdopodobnie R2Księga do stycznia zostanie zmieniona na eBiuro dla Biur Rachunkowych, ale jak robić to aktualnie?
Będziemy wdzięczni za odpowiedź.
- Ekspert Symfonii
- Posty: 24
- Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Re: eksport faktur eBiuro -> R2Księga
Szanowni Panstawo,
Udostępniamy instrukcję pokazującą w jaki sposób należy zintegrować Symfonia eBiuro z rozwiązanie R2Księga. Link znajdą Państwo tutaj.
Wykonując tę integrację można przekazać dane z systemu Symfonia eBiuro do systemu R2Księga.
Z pozdrowieniami,
Zespół Symfonii
Udostępniamy instrukcję pokazującą w jaki sposób należy zintegrować Symfonia eBiuro z rozwiązanie R2Księga. Link znajdą Państwo tutaj.
Wykonując tę integrację można przekazać dane z systemu Symfonia eBiuro do systemu R2Księga.
Z pozdrowieniami,
Zespół Symfonii
Re: eksport faktur eBiuro -> R2Księga
Bardzo dziękuję. Jutro postaram się „ugryźć” temat i (w razie potrzeby) wrócimy do niego.
Re: eksport faktur eBiuro -> R2Księga
Dzień dobry,
dziękuję za link do artykułu.
Jeśli dobrze rozumiem przedstawione rozwiązanie to jest to przypadek, kiedy oprogramowanie RESET2 R2Księga jest zainstalowane fizycznie (wraz z serwerem DB) na maszynie, na której uruchamiamy eBiuro.
Bardziej chodziło mi o przypadek, kiedy klient Biura Rachunkowego chce używać eBiura Symfonii, natomiast samo BR nadal używa R2Księgi.
Będąc jednak już przy temacie:
dziękuję za link do artykułu.
Jeśli dobrze rozumiem przedstawione rozwiązanie to jest to przypadek, kiedy oprogramowanie RESET2 R2Księga jest zainstalowane fizycznie (wraz z serwerem DB) na maszynie, na której uruchamiamy eBiuro.
Bardziej chodziło mi o przypadek, kiedy klient Biura Rachunkowego chce używać eBiura Symfonii, natomiast samo BR nadal używa R2Księgi.
Będąc jednak już przy temacie:
- Czy w przypadku cennika dla BR przechodzących z R2Księgi na eBiuro Symfonii istniałaby możliwość uruchomienia na 45 dni testowego okresu próbnego, czy (wg cenników) taka opcja jest wyłącznie dla nowych klientów?
- Czy jest już opracowane jakieś narzędzie pozwalające na sprawną migrację (całościowy export z R2księgi i import do eBiura)?
- Ekspert Symfonii
- Posty: 24
- Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Re: eksport faktur eBiuro -> R2Księga
Szanowny Panie,
Zgadza się, aby dokonać integracji eBiura z programem R2księga należy mieć zainstalowany program R2 na desktopie.
Natomiast w odpowiedzi na Pana kolejne pytania:
Pod adresem https://symfonia.pl/przejdzdonas znajduje się szereg ważnych i przydatnych informacji na temat zmiany programów na symfonijne. Są tam m.in. zaprezentowane ceny, które są przeznaczone wyłącznie dla klientów dotychczas korzystających z rozwiązań Reset. W przypadku pytań zachęcamy do skontaktowania się z naszymi doradcami pod numerem telefonu 22 455 56 33, a w przypadku pytań w temacie migracji z poziomu R2księgi - pod numerem 71 38 28 702.
Pozdrawiamy,
zespół Symfonii
Zgadza się, aby dokonać integracji eBiura z programem R2księga należy mieć zainstalowany program R2 na desktopie.
Natomiast w odpowiedzi na Pana kolejne pytania:
- Tak, oczywiście może Pan skorzystać z okresu próbnego oraz dokonać migracji danych za pomocą narzędzia w programie R2: Migracja do wersji online (Symfonia eBiuro).
Co do okresu próbnego - 45 dni jest dla nowych klientów. Natomiast dla użytkowników, którzy migrują dane na eBiuro mamy: do 180 dni dla biur rachunkowych oraz 45 dni dla firm posiadają licencję na prowadzenie 1 lub do 3 firm z programie R2.
- Informacja dotycząca zakresu migracji i szczegółowa instrukcja dostępna jest tutaj.
Pod adresem https://symfonia.pl/przejdzdonas znajduje się szereg ważnych i przydatnych informacji na temat zmiany programów na symfonijne. Są tam m.in. zaprezentowane ceny, które są przeznaczone wyłącznie dla klientów dotychczas korzystających z rozwiązań Reset. W przypadku pytań zachęcamy do skontaktowania się z naszymi doradcami pod numerem telefonu 22 455 56 33, a w przypadku pytań w temacie migracji z poziomu R2księgi - pod numerem 71 38 28 702.
Pozdrawiamy,
zespół Symfonii
Ostatnio zmieniony pn, 12 września 2022 8:38 przez Ekspert Symfonii, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: eksport faktur eBiuro -> R2Księga
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Więcej uwagi postaram się poświęcić tematowi jutro.
Więcej uwagi postaram się poświęcić tematowi jutro.
Re: eksport faktur eBiuro -> R2Księga
Witam ponownie, dziękując za dotychczas poświęcony czas i odpowiedzi.
Czy mogę prosić o wskazówkę jak aktywować okres testowy dla biur rachunkowych? Dotychczas używamy r2Księgi, chcielibyśmy dokonać migracji i sprawdzić rozwiązanie Symfonii, zdecydowanie przed końcem roku.
Jak rozumiem, w przypadku decyzji o dalszym korzystaniu, pierwsze 24 miesiące będą kosztować nas po 20 zł (umowa dwuletnia) lub 12 miesięcy po 27 zł (umowa na rok? Czy dobrze rozumiem?
Czy mogę prosić o wskazówkę jak aktywować okres testowy dla biur rachunkowych? Dotychczas używamy r2Księgi, chcielibyśmy dokonać migracji i sprawdzić rozwiązanie Symfonii, zdecydowanie przed końcem roku.
Jak rozumiem, w przypadku decyzji o dalszym korzystaniu, pierwsze 24 miesiące będą kosztować nas po 20 zł (umowa dwuletnia) lub 12 miesięcy po 27 zł (umowa na rok? Czy dobrze rozumiem?
- Ekspert Symfonii
- Posty: 24
- Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Re: eksport faktur eBiuro -> R2Księga
Szanowni Państwo,
Aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości, skontaktujemy się dziś z Państwem bezpośrednio.
Z poważaniem,
zespół Symfonii
Aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości, skontaktujemy się dziś z Państwem bezpośrednio.
Z poważaniem,
zespół Symfonii
Re: eksport faktur eBiuro -> R2Księga
Dzień dobry,
dziękuję za odpowiedź.
Zarejestrowaliśmy się na dzisiejszy i późniejszy webinar, mam nadzieję, że również okaże się pomocny.
dziękuję za odpowiedź.
Zarejestrowaliśmy się na dzisiejszy i późniejszy webinar, mam nadzieję, że również okaże się pomocny.