Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
linnnn
- Posty: 2
- Rejestracja: wt, 31 marca 2015 15:20
Post
autor: linnnn » wt, 31 marca 2015 15:25
Miałam problem, po aktualizacji nie uruchamiał mi się program.
Zainstalowałam na nowo. Wczytałam licencję.
Teraz nie mogę zalogować się do bazy danych, wybieram "zmiana bazy danych" zatwierdzam i wyskakuje mi:

Klikam ok, później:
I tak w kółko... Nic się nie zmienia po ponownym uruchomieniu programu...
Proszę o pomoc
-
hadassa
-
- Posty: 160
- Rejestracja: wt, 04 maja 2010 10:47
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: hadassa » wt, 31 marca 2015 15:48
W takim wypadku najłatwiej by było zaktualizować program "ręcznie".
Pod tym linkiem
http://www.reset2.pl/oferta/standard/r2 ... tualizowac znajduje się sposób w jaki sposób zaktualizować program.
Interesuje nas część:"Mam wersję 4.xx i chcę zaktualizować do wersji 4.xx" i podpunkt 2.
Jeżeli mamy wersję sieciową, to wystarczy taką aktualizację zrobić na serwerze, "końcówki" zaktualizują się automatycznie do wersji z poniedziałku.
-
linnnn
- Posty: 2
- Rejestracja: wt, 31 marca 2015 15:20
Post
autor: linnnn » wt, 31 marca 2015 17:42
Udało się, dziękuję