Problem z drukarką PDF XChange 4, R2Fk 10, R2Faktury
Problem z drukarką PDF XChange 4, R2Fk 10, R2Faktury
Witam.
Od pewnego czasu mam problemy z wysyłką maili w programie R2Fk 10.02.5 oraz R2Faktury.
Co jakiś czas, w trakcie wysyłki maili w formacie PDF program wyrzuca komunikat o braku zainstalowanej drukarki PDF XChange 4.
Sugeruje pobranie instalatora i powtórne jej zainstalowanie.
Tymczasem drukarka cały czas jest zainstalowana. Pomaga jedynie usunięcie jej z systemu i powtórna instalacja. Niestety po kilku mailach sytuacja się powtarza.
Z tego co zaobserwowałem, to do drukarki PDF XChange 4.0 dodaje się druga PDF XChange 4.0 (temporar), i po tym wyskakuje błąd o braku drukarki.
Dzieje się tak często (ale nie tylko) po wysyłce maili z np. R2Faktury, i próbie wysyłki z R2FK.
Na komputerze jest Windows 7 (z najnowszymi aktualizacjami), antywirus jest wyłączony.
Od pewnego czasu mam problemy z wysyłką maili w programie R2Fk 10.02.5 oraz R2Faktury.
Co jakiś czas, w trakcie wysyłki maili w formacie PDF program wyrzuca komunikat o braku zainstalowanej drukarki PDF XChange 4.
Sugeruje pobranie instalatora i powtórne jej zainstalowanie.
Tymczasem drukarka cały czas jest zainstalowana. Pomaga jedynie usunięcie jej z systemu i powtórna instalacja. Niestety po kilku mailach sytuacja się powtarza.
Z tego co zaobserwowałem, to do drukarki PDF XChange 4.0 dodaje się druga PDF XChange 4.0 (temporar), i po tym wyskakuje błąd o braku drukarki.
Dzieje się tak często (ale nie tylko) po wysyłce maili z np. R2Faktury, i próbie wysyłki z R2FK.
Na komputerze jest Windows 7 (z najnowszymi aktualizacjami), antywirus jest wyłączony.
Opisana sytuacja nie została zaobserwowana podczas testów, nie pojawia się również u innych klientów, więc podejrzewamy iż problem związany jest ze środowiskiem, w jakim pracuje program. W razie dalszych problemów prosimy zatem o kontakt telefoniczny bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
U mnie też pojawia się ten sam problem od dłuższego czasu.
W załączeniu screeny.
http://screenshot.sh/odS3scdtpXkzl
http://screenshot.sh/mFxTZxJs9XRLF
W załączeniu screeny.
http://screenshot.sh/odS3scdtpXkzl
http://screenshot.sh/mFxTZxJs9XRLF
Proszę opisać na forum problem środowiska pracy powodujący ten błąd. Może innym też to się przyda.Edzia pisze:Problem dotyczy środowiska pracy. Prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.
W programie R2płatnik raczej ten błąd nie występuje, a bynajmniej nie został przeze mnie zauważony.
Witam,
problem pojawił się w FK, kiedy wcześniej w Płatniku generowałem sporo raportów (listy płac) i wysyłałem je drogą elektroniczną.
Płatnika nie wyłączyłem, i próbowałem dalej pracować w FK.
I wówczas pojawił się opisywany wyżej problem.
Pomógł restart FK --> i dalej pracuje normalnie.
Może to pomoże w ustaleniu przyczyny...
pozdrawiam
problem pojawił się w FK, kiedy wcześniej w Płatniku generowałem sporo raportów (listy płac) i wysyłałem je drogą elektroniczną.
Płatnika nie wyłączyłem, i próbowałem dalej pracować w FK.
I wówczas pojawił się opisywany wyżej problem.
Pomógł restart FK --> i dalej pracuje normalnie.
Może to pomoże w ustaleniu przyczyny...
pozdrawiam