Strona 1 z 1

nie mogę otworzyć księgi

: czw, 13 stycznia 2011 10:37
autor: magda22
Witam serdecznie,
nie mogę w ogóle otworzyć księgi! wczoraj korzystałam z niej normalnie, nie było nic robione z komputerem, abonament został przedłużony.
Po próbie otworzenia wyskakuje komunikat: "System Windows nie może otworzyć tego pliku: RKsiega._xe".
Co się stało? co zrobić by móc się dostać do programu? Faktury otwierają się bez problemu....
Proszę o pomoc...

: czw, 13 stycznia 2011 10:40
autor: magda22
Zmieniłam w folderze BIN plik RKsiega._xe na RKsiega.exe i działa. Ale dlaczego to się zmieniło??

: czw, 13 stycznia 2011 14:31
autor: Inez
Być może pobierałaś aktualizację, podczas której program antywirusowy nie dopuścił do prawidłowego rozpakowania pliku update.exe. W takich przypadkach należy postąpić tak jak to uczyniłaś. Zrobić wykluczenia w programie antywirusowym zgodnie z tą instrukcją oraz dopiero po tym wykonać ponownie aktualizację programu.

: czw, 13 stycznia 2011 14:36
autor: magda22
Dziękuję ślicznie! Faktycznie pobierałam instrukcję.... postąpię zgodnie ze wskazówkami! Dziękuję!!