Edycja zamkniętego okresu rozliczeniowego

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
MonikaZ2
Posty: 4
Rejestracja: czw, 02 maja 2013 13:08

Edycja zamkniętego okresu rozliczeniowego

Post autor: MonikaZ2 » czw, 02 maja 2013 13:12

Witam
Chce wprowadzić fv za miesiąc kwiecien do KPiR natomiast wyskakuje mi komunikat, że okres rozliczeniowy został zamknięty. Próbowałam zmiany daty, okres rozliczeniowy był zaznaczony od 01.04 do 15.05... bez rezultatu. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
hadassa
 
Posty: 160
Rejestracja: wt, 04 maja 2010 10:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: hadassa » pn, 06 maja 2013 8:34

Pytanie, co dokładnie jest w komunikacie.
Okres jest zamknięty ze względu na zamkniętą deklarację VAT-7, to wtedy wchodzimy w ikonkę VAT-7 i otwieramy deklarację za miesiąc kwiecień (kłódka). Generujemy ewentualną korektę VAT
Lub okres możne być zamknięty przez wprowadzenie daty zamknięcia. Wtedy klikamy F12 z klawiatury i wówczas kasujemy lub zmieniamy datę zamknięcia np. na marzec.
MonikaZ2
Posty: 4
Rejestracja: czw, 02 maja 2013 13:08

Post autor: MonikaZ2 » pn, 06 maja 2013 22:02

Data ustawiona jest na 29.04.2013 okres od 01.04.2013 do 31.05
wyświetla się komunikat:
Nie możesz zatwierdzić tej pozycji.
Okres do 31.05.2013 włącznie został zamknięty:(
MonikaZ2
Posty: 4
Rejestracja: czw, 02 maja 2013 13:08

Post autor: MonikaZ2 » pn, 06 maja 2013 22:04

Dodaję, że nie jestem vat-owcem...
Awatar użytkownika
hadassa
 
Posty: 160
Rejestracja: wt, 04 maja 2010 10:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: hadassa » wt, 07 maja 2013 8:27

Czyli drugie rozwiązanie ;)
Wchodzimy w Ustawienia -> Bieżąca data i okres
na samym dole mamy wprowadzoną datę zamknięcia, którą należy skasować.
MonikaZ2
Posty: 4
Rejestracja: czw, 02 maja 2013 13:08

Post autor: MonikaZ2 » wt, 07 maja 2013 21:20

Udało się!!;) DZIĘKUJE
femina007
Posty: 2
Rejestracja: sob, 08 czerwca 2013 19:27

Post autor: femina007 » pn, 24 czerwca 2013 19:54

Zrobiłam wszystko zgodnie ze wskazówkami, ale data zamknięcia nie chce się skasować. Co zrobić w takiej sytuacji?
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 345
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » wt, 25 czerwca 2013 9:00

W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio z działem serwisu pod numerem tel. 71/377-12-02.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
ODPOWIEDZ