Kilka lekko-irytujących komunikatów
: pt, 28 czerwca 2013 13:36
Witam
Czy byłaby możliwość wprowadzenia możliwości wyłączenia lub usunięcia paru komunikatów w programie? Chodzi o takie sytuacje:
1) Wprowadzamy fakturę zakupu gdzie np z powodu zaokrąglenia kwota VAT na fakturze różni się o 1 gorsz od wyliczanej przez program. Po ręcznym poprawieniu kwoty VAT aby była taka jak na fakturze (i zgodna kwota brutto ) program wyświetla ostrzeżenie że kwota VAT nie jest zgodna z wyliczoną przez program.
2) Mamy kilka kont bankowych z miesięcznymi wyciągami. Po dodaniu nowego wyciągu za cały miesiąc, kiedy chcemy dodać inny wyciąg (z innego konta lub banku) program wyświetla błąd, że "Sugerowana data nie mieści się w danym okresie... "
3) Na wyciągu bankowym, kiedy wprowadzamy jakąś pozycje i wpiszemy numer konta ale nie wpiszemy kwoty i chcemy się wycofać z dokumentu lub cofnąć do kontrahenta lub daty - program wyświetla błąd i wymusza wprowadzenie jakiejkolwiek kwoty tylko po to żeby można było się z dokumentu wycofać... Mim zdaniem taka kontrola kwoty powinna być robiona przy zapisie dokumentu a nie w momencie wycofywania się bez zapisu
4) Pytania - "Czy zatwierdzić nową pozycję w księdze", "Czy zrezygnować z nowej pozycji w księdze" też są moim zdaniem bez sensu... Bez tego pracowałoby się dużo szybciej... Gdyby była np możliwość wyłączenia tego gdzieś w opcjach byłoby super.
i dodatkowo czy byłaby taka możliwość aby wprowadzić w opcjach firmy możliwość ustawienia jakiejś domyślnej opcji że nie wystawiamy not odsetkowych Program za każdym razem o to pyta jeśli tylko faktura zapłacona jest nawet 1 dzień po terminie....
to drobnostki, ale czasem doprowadzają do białej gorączki....
Najlepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie gdzieś w opcjach programu takiej "personalizacji" - jak ktoś chce mieć te komunikaty albo nie przeszkadzają mu, to niech ma. Ja w kazdym razie wyłączyłbym je od razu gdyby byłą taka możliwość...
Serdecznie pozdrawiam
TL
Czy byłaby możliwość wprowadzenia możliwości wyłączenia lub usunięcia paru komunikatów w programie? Chodzi o takie sytuacje:
1) Wprowadzamy fakturę zakupu gdzie np z powodu zaokrąglenia kwota VAT na fakturze różni się o 1 gorsz od wyliczanej przez program. Po ręcznym poprawieniu kwoty VAT aby była taka jak na fakturze (i zgodna kwota brutto ) program wyświetla ostrzeżenie że kwota VAT nie jest zgodna z wyliczoną przez program.
2) Mamy kilka kont bankowych z miesięcznymi wyciągami. Po dodaniu nowego wyciągu za cały miesiąc, kiedy chcemy dodać inny wyciąg (z innego konta lub banku) program wyświetla błąd, że "Sugerowana data nie mieści się w danym okresie... "
3) Na wyciągu bankowym, kiedy wprowadzamy jakąś pozycje i wpiszemy numer konta ale nie wpiszemy kwoty i chcemy się wycofać z dokumentu lub cofnąć do kontrahenta lub daty - program wyświetla błąd i wymusza wprowadzenie jakiejkolwiek kwoty tylko po to żeby można było się z dokumentu wycofać... Mim zdaniem taka kontrola kwoty powinna być robiona przy zapisie dokumentu a nie w momencie wycofywania się bez zapisu
4) Pytania - "Czy zatwierdzić nową pozycję w księdze", "Czy zrezygnować z nowej pozycji w księdze" też są moim zdaniem bez sensu... Bez tego pracowałoby się dużo szybciej... Gdyby była np możliwość wyłączenia tego gdzieś w opcjach byłoby super.
i dodatkowo czy byłaby taka możliwość aby wprowadzić w opcjach firmy możliwość ustawienia jakiejś domyślnej opcji że nie wystawiamy not odsetkowych Program za każdym razem o to pyta jeśli tylko faktura zapłacona jest nawet 1 dzień po terminie....
to drobnostki, ale czasem doprowadzają do białej gorączki....
Najlepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie gdzieś w opcjach programu takiej "personalizacji" - jak ktoś chce mieć te komunikaty albo nie przeszkadzają mu, to niech ma. Ja w kazdym razie wyłączyłbym je od razu gdyby byłą taka możliwość...
Serdecznie pozdrawiam
TL