Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
magda22
- Posty: 67
- Rejestracja: pn, 23 sierpnia 2010 10:00
Post
autor: magda22 » wt, 30 lipca 2013 9:29
Witam,
do tej pory wszystko było ok, ale dzisiaj jak weszłam w kontrahentów i rozrachunki, to tabele są puste i to u wszystkich kontrahentów. Co się więc z nimi stało?
-
Elzbam
-
- Posty: 141
- Rejestracja: pn, 15 lipca 2013 11:17
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: Elzbam » wt, 30 lipca 2013 15:04
Proszę otworzyć okno KONTRAHENCI, następnie wejść w okienko Rozrachunki i spróbować jednej z dwóch metod:
1) nacisnąć F4, kliknąć w przycisk Domyślne i przywrócić domyślne ustawienia parametrów;
2) nacisnąć Ctrl+F4, kliknąć w przycisk Domyślne i przywrócić domyślne ustawienia parametrów.
-
magda22
- Posty: 67
- Rejestracja: pn, 23 sierpnia 2010 10:00
Post
autor: magda22 » wt, 30 lipca 2013 15:14
Super, dziękuję, pomogło!!
-
szugar
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz, 29 września 2013 14:21
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: szugar » ndz, 29 września 2013 14:23
Ja miałam identyczną sytuację. męczyłam się z tym przez długi czas po prostu błąd w programie siedział. zastosowałam taką samą metodę i pomogło:)
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » pn, 30 września 2013 8:47
nie błąd w programie a błędna (lub brak) konfiguracji programy antywirusowego
przypominamy o konieczności wprowadzania wykluczeń w programie antywirusowm
zgodnie z opisem lub instrukcją obsługi