Strona 1 z 1

ZAKŁADKA PŁATNOŚCI

: pt, 22 maja 2015 0:08
autor: DOMIS
Proszę o wyjaśnienie takiego problemu: firma księgowana od stycznia 2014(PKPiR+vat) wraz z kontrolą i bieżącym wprowadzaniem płatności. nagle po zaksięgowaniu kwietnia 2015 program odczytuje jako złe długi wszystkie pozycje od 01-01-2014 do 31-03-2015 a na zakładce "płatności" we wszystkich tych pozycjach pozostaje puste pole"zapłacono","data" ale też "pozostaje do zapłaty". Po "wyjściu" z pozycji również nie widać aby faktura nie była uregulowana. W ustawieniach firmy zaznaczono "automatyczną korektę złych długów" Czym jest spowodowana taka sytuacja i zmiana w pozycjach -nikt nie ingerował w pozycje z tego okresu a program sam "wyrzucił" zapłaty . Powstaje poważny problem uzupełniania wszystkich wpisów po raz kolejny o zakładkę"płatności"?

: pn, 25 maja 2015 8:44
autor: sławek
wygląda to na błąd w bazie danych, zapewne jeszcze na starej wersji 2 lub 3

zalecamy kontakt telefoniczny z działem serwisu (71 37 71 202 wew. 608)

zapewne konieczne okaże się przysłanie do serwisu danych do weryfikacji/naprawy