Strona 1 z 1

Błąd przy archiwizacji na kliencie

: wt, 27 września 2016 13:26
autor: Kacpern
Witam,

Przy próbie archiwizacji na na serwerze z klientem pojawia mi się błąd:

"Cannot open backup device '\\pliki\Properties\archiwum\bin.bak. Operating system error 5 (Odmowa dostępu.)"

Na serwerze hosta (z bazą danych) wszystko działa dobrze - można wykonać tam archiwizację.

Usługa bazy danych ustawiona na system lokalny.
Dostęp do ścieżki, jak i wszystkie prawa również są. Bez problemu można otworzyć katalog i tworzyć nowe pliki/edytować

W czym problem?

Pozdrawiam

: czw, 29 września 2016 8:41
autor: sławek
Kluczowy wydaje się komunikat "odmowa dostępu"

Proszę upewnić się, że w podanej lokalizacji program będzie miał możliwość zapisu (np. eksport dowolnego wydruku w pdfie do tej właśnie lokalizacji)

W razie dalszych problemów sugerujemy powrócić do kontaktu telefonicznego