Strona 1 z 1

R2fk 10.x Błąd otwarcia tabeli ST DokST OsobyST

: pt, 20 stycznia 2017 8:00
autor: chico
Dzień dobry,

Mam problem po przywróceniu danych z wersji 4.x do 10.x. Jedna firma(nawiasem mówiąc jeszcze nie księgowana, uzupełnione jedynie dane firmowe) otwiera się z nastąpującym błędem: http://i.imgur.com/azw6C0G.png

Obrazek

Proszę o informację z czym to może być związane i jak ten błąd naprawić? Mam cały czas dostęp do wersji R2fk 4.x gdzie ta baza istnieje

: pt, 20 stycznia 2017 9:05
autor: sławek
Dzień dobry

W jaki sposób nastąpiło przejście z wersji 4 na wersję 10?
Na pewno poprzez odtworzenie danych z archiwum?

Jeśli posiada Pan archiwum - prosimy o zaktualizowanie wersji programu 10 do wersji najnowszej 10.01.4 z dnia 19.01.2017 i próbę odtworzenia danych.

Prosimy o informację czy pomogło.

: pt, 20 stycznia 2017 9:20
autor: chico
sławek pisze:Dzień dobry

W jaki sposób nastąpiło przejście z wersji 4 na wersję 10?
Na pewno poprzez odtworzenie danych z archiwum?

Jeśli posiada Pan archiwum - prosimy o zaktualizowanie wersji programu 10 do wersji najnowszej 10.01.4 z dnia 19.01.2017 i próbę odtworzenia danych.

Prosimy o informację czy pomogło.
Odtworzenie danych poprzez archiwum(archiwizacja na 4.x, instalacja r2fk 10.x, aktualizacja do 10.1.4, dearchiwizacja na 10.1.4)

Wersja programu najnowsza możliwa, wykonałem ponownie odtworzenie danych i jest ten sam komunikat. Po 'OK' program wchodzi dalej ale ten błąd wcześniej się nie pojawiał. Istnieje tylko użytkownik ADMIN

P.S.
Oczywiście folder RESET2 wykluczony ze skanowania AV.

: wt, 24 stycznia 2017 11:22
autor: sławek
W tej sytuacji pozostaje tylko kontakt telefoniczny z działem serwisu.
Prosimy o kontakt pod numerem 71 28 28 702