Strona 1 z 1

Problem z drukarką PDF XChange 4, R2Fk 10, R2Faktury

: wt, 14 marca 2017 10:54
autor: Mateusz_M
Witam.
Od pewnego czasu mam problemy z wysyłką maili w programie R2Fk 10.02.5 oraz R2Faktury.
Co jakiś czas, w trakcie wysyłki maili w formacie PDF program wyrzuca komunikat o braku zainstalowanej drukarki PDF XChange 4.
Sugeruje pobranie instalatora i powtórne jej zainstalowanie.
Tymczasem drukarka cały czas jest zainstalowana. Pomaga jedynie usunięcie jej z systemu i powtórna instalacja. Niestety po kilku mailach sytuacja się powtarza.
Z tego co zaobserwowałem, to do drukarki PDF XChange 4.0 dodaje się druga PDF XChange 4.0 (temporar), i po tym wyskakuje błąd o braku drukarki.
Dzieje się tak często (ale nie tylko) po wysyłce maili z np. R2Faktury, i próbie wysyłki z R2FK.
Na komputerze jest Windows 7 (z najnowszymi aktualizacjami), antywirus jest wyłączony.

: czw, 16 marca 2017 8:52
autor: Inez
Opisana sytuacja nie została zaobserwowana podczas testów, nie pojawia się również u innych klientów, więc podejrzewamy iż problem związany jest ze środowiskiem, w jakim pracuje program. W razie dalszych problemów prosimy zatem o kontakt telefoniczny bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.

: pn, 24 kwietnia 2017 18:08
autor: maksimus
U mnie też pojawia się ten sam problem od dłuższego czasu.
W załączeniu screeny.
http://screenshot.sh/odS3scdtpXkzl
http://screenshot.sh/mFxTZxJs9XRLF

: wt, 25 kwietnia 2017 8:59
autor: Edzia
Problem dotyczy środowiska pracy. Prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.

: pn, 08 maja 2017 11:24
autor: maksimus
Edzia pisze:Problem dotyczy środowiska pracy. Prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.
Proszę opisać na forum problem środowiska pracy powodujący ten błąd. Może innym też to się przyda.
W programie R2płatnik raczej ten błąd nie występuje, a bynajmniej nie został przeze mnie zauważony.

: pn, 08 maja 2017 14:53
autor: karolajn
Prosimy o kontakt telefoniczny aby ustalić na czym dokładnie polega problem.
Problem ten związany jest ze środowiskiem w którym pracuje program czyli z konfiguracją konkretnego komputera.

: śr, 21 czerwca 2017 21:34
autor: Garczar
Witam,

Mam to samo... zdarza sie to co pewien czas...

: pn, 10 lipca 2017 8:38
autor: Garczar
Witam,

problem pojawił się w FK, kiedy wcześniej w Płatniku generowałem sporo raportów (listy płac) i wysyłałem je drogą elektroniczną.

Płatnika nie wyłączyłem, i próbowałem dalej pracować w FK.
I wówczas pojawił się opisywany wyżej problem.

Pomógł restart FK --> i dalej pracuje normalnie.

Może to pomoże w ustaleniu przyczyny...

pozdrawiam