Strona 1 z 1

Błąd 408 Przy wysyłce JPK

: pt, 16 lutego 2018 12:06
autor: DawidKK
Witam,

Przy próbie wysłania JPK i podpisania go danymi autoryzującymi pojawia się błąd 408 - Dokument zawiera błędy uniemożliwiające jego przetworzenie.

Z informacji dostępnych w internecie wyczytałem, iż może chodzić o problem z brakiem kodu urzędu skarbowego w danych właściciela, jednak te dane są ustawione.

Proszę o pomoc lub sugestie ponieważ skończyły mi się pomysły co może być nie tak.

: ndz, 18 lutego 2018 20:17
autor: fmac
Mam dokładnie ten sam problem. Też sprawdzałem kod urzędu skarbowego, robiłem aktualizację biblioteki urzędów skarbowych i nic. Deklaracja wysyła się prawidłowo, JPK nie chce.

: ndz, 18 lutego 2018 21:29
autor: Jadwiga
Przyłączam się, błąd 408 przy wysyłce JPK.

: ndz, 18 lutego 2018 21:53
autor: sławek
Dla naszych Użytkowników robimy wszystko, nawet jeśli oznacza to pracę w niedzielę ;)

Proszę pobrać aktualizację 10.13.1 z dnia 18.02.2018 godz 19:34.

Na niej nie powinno być już problemu.

Błąd 408 Przy wysyłce JPK

: ndz, 18 lutego 2018 22:04
autor: DAGMARA
Ja wysłałam JPK z podpisem kwalifikowanym. Przyszło potwierdzenie UPO z kodem 200, ale po wydrukowaniu UPO w polu Urząd skarbowy wyskakuje 0000, a po skopiowaniu identyfikatora dokumentu do okna weryfikacji statusu wysłanego dokumentu elektronicznego na e-deklaracje na stronie mfgov wyskakuje kod 300 brak dokumentu.
Jak mam zaktualizować program jeśli nie pokazuje mi że jest nowa wersja?

: ndz, 18 lutego 2018 22:19
autor: Jadwiga
No i zadziałało :)) Panie Sławku dzięki za poprawkę!

: ndz, 18 lutego 2018 22:46
autor: sławek
Pani Jadwigo, podziękowania należą się naszym programistom, którzy błyskawicznie zdiagnozowali problem.
Ja byłem tylko posłańcem :)


Pani Dagmaro, kod urzędu 0000 to prawidłowa informacja na potwierdzeniu wysyłki JPK
JPK w wersji 3, składane w obecnym roku nie są adresowane do konkretnego urzędu skarbowego (jak np. deklaracje vat), dlatego na UPO pojawia się - prawidłowy - kod z czterema zerami.

Program aktualizujemy poprzez menu Zbiory - Narzędzia - Aktualizacja programu.

Obecna aktualizacja dotyczyła tylko JPK podpisywanych danymi autoryzującymi.

Status UPO (również ponownie) z poziomu programu można sprawdzić poprzez "Historię JPK".