Prowadzę firmę na pełnej księgowości. Stosuje zarówno koszty typu "4" jak i "5". Niestety w związku z tym pojawiło się kilka problemów:
1) Przy obliczaniu dochodu nie ujmuje mi kosztów ogólnego zarządu i kosztów sprzedaży. Tych kosztów nie przenosi się na "7-emki", więc jak mogę uwzględnić je w zestawianiu "obliczanie dochodu". Są to koszty, które bezpośrednio odnosi się na wynik. R2FK chyba o tym zapomniał, albo ja nie wiem jak to ustawić.
2) Nie mogę wybrać wariantu kalkulacyjnego RZiS, mimo, że prawo daje podatnikowi takie prawo. Wariant kalkulacyjny mogę wybrać TYLKO I WYŁĄCZNIE gdybym księgował koszty tylko w grupie "5". ABSURD!!! Mogę bez problemu zdefiniować sobie wariant kalkulacyjny z kosztów które mam, ale wydrukować go w żaden sposób nie mogę. Kolejny ABSURD.
Jak mogę klientowi, który życzy sobie obie wersje RZiS je wydrukować. Jak wspomniałem obie wersje raportu mam zdefiniowane.
Proszę o pomoc.