Strona 1 z 1
JPK status 120
: pt, 23 lutego 2018 9:20
autor: supr1
Mam problem z wyslanym pilkiem JPK, już drugi dzień utrzymuje mi się status 120. Nie moge pobrać UPO.
: pt, 23 lutego 2018 13:26
autor: sławek
Status "120" to "dokument w trakcie przetwarzania"
Zgodnie ze wskazówką - proszę sprawdzać później czy status zmieni się na "200" - "dokument wysłany".
Czas oczekiwania przy podpisywaniu JPK certyfikatem kwalifikowanym lub ePUAPem to co najmniej 3 godziny.
: ndz, 25 lutego 2018 21:45
autor: stanar1
Po ostatniej aktualizacji z piątku 23 lutego pojawił się opis w instrukcji dotyczącej wysyłania JPK:
"Na chwilę obecną nie ma możliwości prawnych do tego, aby w zewnętrznych programach takich jak R2księga (a także w programach konkurencji) podpisywać JPK poprzez ePUAP. Jedyną aplikacją pozwalającą bezpośrednio na podpis JPK poprzez ePUAP jest bezpłatna aplikacja Ministerstwa Finansów."
W piątek wysłałem JPK "po staremu" poprzez ePUAP. Nie muszę chyba wysyłać tego samego jeszcze raz "po nowemu " ?
: pn, 26 lutego 2018 9:20
autor: sławek
Raz wysłany plik JPK wystarczy - pod warunkiem, że udało się pobrać i wydrukować UPO.
Nie ma potrzeby potrzeby wysyłania JPK ponownie.