JPK Brak e-mail podatnika
: pt, 23 lutego 2018 9:48
Witam
Może ktoś miał podobny problem?
Wysyłam jpk z R2Księga(10.13.1) Podpisując danymi autoryzującymi otrzymuję wciąż komunikat "Brak e-mail podatnika"
Adres mailowy w danych firmy jest wpisany w kilku miejscach a komunikat ciągle wyskakuje przy próbie wysyłki.
Z którego miejsca program pobiera maila przy podpisie danymi autoryzującymi? Może jeszcze gdzieś muszę ten adres dopisać?
Problem rozwiązany.
Adres mailowy wpisany musi być w danych właściciela a nie danych firmy
Może ktoś miał podobny problem?
Wysyłam jpk z R2Księga(10.13.1) Podpisując danymi autoryzującymi otrzymuję wciąż komunikat "Brak e-mail podatnika"
Adres mailowy w danych firmy jest wpisany w kilku miejscach a komunikat ciągle wyskakuje przy próbie wysyłki.
Z którego miejsca program pobiera maila przy podpisie danymi autoryzującymi? Może jeszcze gdzieś muszę ten adres dopisać?
Problem rozwiązany.
Adres mailowy wpisany musi być w danych właściciela a nie danych firmy