IMPORT FAKTUR
-
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52
IMPORT FAKTUR
Jak obecnie importuje się faktury z r2faktury ? Bo nie mogę zlokalizować przycisku ?
-
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52
Proszę nie pisać że nic się nie zmieniło bo to nieprawda. Dotychczas importowałem do programu r2księga plik z rozszerzeniem "buf", który to plik eksportowałem z programu r2faktury. I o ile w dalszym ciągu mogę taki eksport w r2faktury zrobić o tyle jedyny import dokumentów w r2księdze możliwy jest tylko z pliku jpk. Oba programy są w najnowszych wersjach 10.23.Inez pisze:Nic się nie zmieniło w temacie importu faktur z R2faktury.
Proszę doprecyzować z jakiego programu Pan korzysta. Być może korzysta Pan z programu R2firma, wówczas nie ma importu faktur z R2faktury lecz jest opcja "Dokumenty do zaksięgowania".
Tak jak już wcześniej pisałam nic się nie zmieniło w temacie możliwości importu danych z programu R2faktury. Na podstawienie Pana opisu wnioskuję, że zostały zmienione ustawienia importu.
Proszę wejść w Zbiory -> Wybór firmy -> przejść na zakładkę Pozycja i tam na zakładkę Ustawienia, a następnie na zakładkę Inne. Proszę sprawdzić co ma Pan wybrane w sekcji "Import z zewnętrznych programów" w polu "Program", bo najprawdopodobniej wybrana jest opcja "JPK - Jednolity Plik Kontrolny". Proszę zmienić na "RESET2 - R2faktury" i zaakceptować zmianę. Po wykonaniu tych czynności problem powinien ustąpić.
Proszę wejść w Zbiory -> Wybór firmy -> przejść na zakładkę Pozycja i tam na zakładkę Ustawienia, a następnie na zakładkę Inne. Proszę sprawdzić co ma Pan wybrane w sekcji "Import z zewnętrznych programów" w polu "Program", bo najprawdopodobniej wybrana jest opcja "JPK - Jednolity Plik Kontrolny". Proszę zmienić na "RESET2 - R2faktury" i zaakceptować zmianę. Po wykonaniu tych czynności problem powinien ustąpić.
-
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52
Dziękuję, teraz działa. Nie przestawiałem nic w programie i dlatego byłem przekonany, że to się zadziało w związku z aktualizacją. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.Inez pisze:Tak jak już wcześniej pisałam nic się nie zmieniło w temacie możliwości importu danych z programu R2faktury. Na podstawienie Pana opisu wnioskuję, że zostały zmienione ustawienia importu.
Proszę wejść w Zbiory -> Wybór firmy -> przejść na zakładkę Pozycja i tam na zakładkę Ustawienia, a następnie na zakładkę Inne. Proszę sprawdzić co ma Pan wybrane w sekcji "Import z zewnętrznych programów" w polu "Program", bo najprawdopodobniej wybrana jest opcja "JPK - Jednolity Plik Kontrolny". Proszę zmienić na "RESET2 - R2faktury" i zaakceptować zmianę. Po wykonaniu tych czynności problem powinien ustąpić.