R2ksiega, R2faktury - wydruki wersja demo
R2ksiega, R2faktury - wydruki wersja demo
Dzisiaj znalazłam i wgrałam wersje demo ksiegi i faktur. Zaczynam działalność i powinna mi wystarczyć wersja demo ( do 5 wpisów) ale niepokoi mnie informacja, że po 60 dniach nie można korzystac z wydruków. To jak to się ma do reklamy że malutki użytkownik może korzystac z programu gratis? Bez wydruków? A może czegoś nie rozumiem?
Też posiadam wersje demo do 5 wpisów. Pracuje na niej od paru miesięcy i nic się nie blokuje (czy wydruki czy importowanie faktur, które też mam "demowe" )
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze kadrowo-płacowym.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze kadrowo-płacowym.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Wersja demonstracyjna posiada wszystkie mozliwości pełnej wersji. Jedynym ograniczeniem jest zablokowanie wydruków i eksportu danych po 60 dniach od daty instalacji.
Jeśli wprowadzono nie więcej niż 5 wpisów w miesiącu, wersja demonstracyjna umożliwia normalną pracę bez ograniczeń czasowych. Zupełnie za darmo!
Jeżeli program blokuje wydruki to instnieje klika możliwości:
1. Ma Pan więcej niż 5 wpisów w miesiącu, proszę sprawdzić czy nie ma "ukrytych" nadmiarowych wpisów, np. ma Pan włączony filtr w księdze obejmujący jedynie dokumenty zakupu. Proszę sprawdzić filtry i jeżeli występują nadmiarowe dokumenty usunąć je.
2. Program w wersji demo uruchamiany był na zmienionej dacie systemowej (różna +/- 60 dni od daty zainstalowania programu). Tutaj nic się nie da zrobić poza ponowną instalacją programu i ręcznym wprowadzeniu danych od początku.
Powodzenia
Jeśli wprowadzono nie więcej niż 5 wpisów w miesiącu, wersja demonstracyjna umożliwia normalną pracę bez ograniczeń czasowych. Zupełnie za darmo!
Jeżeli program blokuje wydruki to instnieje klika możliwości:
1. Ma Pan więcej niż 5 wpisów w miesiącu, proszę sprawdzić czy nie ma "ukrytych" nadmiarowych wpisów, np. ma Pan włączony filtr w księdze obejmujący jedynie dokumenty zakupu. Proszę sprawdzić filtry i jeżeli występują nadmiarowe dokumenty usunąć je.
2. Program w wersji demo uruchamiany był na zmienionej dacie systemowej (różna +/- 60 dni od daty zainstalowania programu). Tutaj nic się nie da zrobić poza ponowną instalacją programu i ręcznym wprowadzeniu danych od początku.
Powodzenia
... oprócz tego dochodzi jeszcze np. import dokumentów sprzedażowych/zakupowych, zasilenie inicjalne lub parę innych możliwości (włączając w to również i problemy z baterią zasilającą bios wpływające w efekcie na daty systemowe)
przed głoszeniem krytycznych tez zachęcamy do kontaktu telefonicznego z działem serwisu (być może poprosimy nawet o przesłanie danych celem sprawdzenia czy w nich wszystko jest w porządku) - to najczęściej pomaga w rozwiązaniu problemów naszych Użytkowników
przypominamy nr telefonu do serwisu: 71 37 71 202 wew. 2
przed głoszeniem krytycznych tez zachęcamy do kontaktu telefonicznego z działem serwisu (być może poprosimy nawet o przesłanie danych celem sprawdzenia czy w nich wszystko jest w porządku) - to najczęściej pomaga w rozwiązaniu problemów naszych Użytkowników
przypominamy nr telefonu do serwisu: 71 37 71 202 wew. 2